dinsdag 20 januari 2015

Gelukkig hebben we de foto's nog.

Prachtig mooie foto's gemaakt door Olga.
Het is een linkje naar haar Facebook pagina, niet naar de foto's.











Bijna een week verder.
Met 1 borst valt ook te leven.
Het gaat niet echt slecht.
Kleine pasjes vooruit, maar het is te doen.
Kan wel zeggen dat het is meegevallen, maar dat is het niet, niet echt.
Maar het is iets wat even moest.

2015
Ben benieuwd wat de rest brengt.
Hoop geluk, gezondheid, plezier, een 2e kleinkind. :)

En.....
over een poosje een nieuwe borst.

6 opmerkingen:

  1. Je bent een dapper vrouwtjeXXXX Gelukkig is het natuionale knuffeldag dus bij deze ..... een héél dikke knuffel!
    p.s. wat een juweeltjes die foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Auk, meid .. ik weet gewoon niet hoe ik moet reageren. Ik hoop dat 2015 je wat meer geluk en gezondheid brengt. In ieder geval een lief kleinkind erbij. Dikke knuf ! De foto's zijn prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto,s. En ben trots op je hoe je met dit alles omgaat. Alle respect.
    Vier het leven. Dikke kus Car

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hans laat je toch af en toe wek héél even los hé, er nmoet toch ook af en toe wat gegeten worden;-) hoe je haaks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige foto's! #koesteren

    ps, ik ben verhuisd... schuif je ook aan bij mij aan de keukentafel? http://schrijvenaandekeukentafel.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie foto's Aukje. Kan toch ook niet dat zo'n operatie meevalt. Het is zo heftig.... Sterkte mooie stoere en dappere vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen