donderdag 25 december 2014

K E R S T 2014


7 opmerkingen:

  1. ik schuif wel een stukje op
    om plaats voor je te maken vóóraan in de ri
    zodat je ruim voldoen kunt nemen uit
    het pak met gezondheid
    dat je op mijn site al gevonden hebt
    niet te bescheiden zijn.
    ga aan je denken de 14de

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten, alles komt goed.
    Dikke knuffel.
    Kus van je Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk komt alles goed. Ik zet d e 14 inde agenda en ga denken aan je !
    Dikke knuf !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idem dito, de 14e staat in mijn agenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle goeds voor 2015 met natuurlijk bákken vol gezondheid en een heleboel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. onwijs veel sterkte gewenst en dat alles maar goed mag gaan en komen, denk aan je, liefs!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee natúúrlijk vergeet ik niet aan je te denken;-)

    BeantwoordenVerwijderen