zondag 2 november 2014

Hoe het gaat.....?

Leuk dat je het vraagt :)

Het gaat goed.
Operatie lijkt geslaagd.
De OK is nu iets langer dan een week geleden.

Maar...............

ik kan weer "oefenen" zeggen in plaats van "hoevenen".
En geloof mij maar, dat is een wereld van verschil.

Voor nu, nu hoef ik een jaar lang niet na te denken over, "hoe  verder?"
Zo fijn!

Het resultaat van deze operatie is namelijk niet blijvend.
Helaas.
Misschien dat ik nog een keer voor opspuiten ga, want het alternatief is een thyroplastiek.
Een operatie die drie uur duurt, onder plaatselijke verdoving , omdat je af en toe iets moet zeggen omdat je stemband afgesteld moet worden.

Maar zoals ik al zei is dat van latere zorg.

Wordt vervolgd,
eind volgend jaar,
op zijn vroegst.


11 opmerkingen:

  1. oh wat fijn dat je er voor nu eerst vanaf bent en dan een heel jaar lang. wel lastig dat je dan weer moet kiezen.. maar geniet nu eerst van nu! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voorlopig dus verstand op nul en zovéél mogelijk genieten. praat ze de oren maar van het hoofd . Lekker zingen met Bram én natuurlijk voorlezen, fantástisch dat het kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er voor nu even klaar mee bent. En dan zie je later wel weer verder idd .. even rust !
    Fijn !

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu eerst maar goed opknappen en dan pas denken aan wat nog moet...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, hèhè. Nu op de plaats rust. Lekker verder leven en genieten van hoe het nou is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan nu eerst maar even goed opknappen dan! :-) *knuffel*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het er in ieder geval voor nu opzit. Succes met opknappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je er iig mee bent opgeschoten. Volgend jaar zie je wel verder. Voor nu, sterkte met opknappen en blij dat je de woorden weer op de juiste manier kunt zeggen. Lijkt me ook zo vervelend als dat niet lukt....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Aukje. Je kunt me altijd mailen: ingepostma@ziggo.nl ( deze reactie hoeft niet persee zichtbaar te worden hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zwaai gewoon even in het voorbij gaan......

    BeantwoordenVerwijderen