maandag 20 oktober 2014

S T E M B A N D

Aanstaande vrijdag operatie stemband.
Zou eigenlijk pas in januari aan de beurt zijn, maar kreeg een telefoontje of ik as vrijdag kan.

Ja, natuurlijk.
Leuk :(

Er was een afvaller.

Spannend.
Zenuwachtig.
Ja.
Ja.

Zo benieuwd naar het eindresultaat.

Maar goed, ik ga dus onder narcose en dan gaan ze wat buikvet weghalen.
En geloof mij maar, daar heb ik inmiddels genoeg van.
Als je wilt aankomen moet je gewoon je schildklier weg laten halen.
Dat buikvet spuiten ze dan in mijn stembandje.
En dan kan ik weer praten.

Nog beter en nog méér dan dat ik nu al doe :)

Pfffffffffffffff.






6 opmerkingen:

  1. I hope so. Sjonge, nou moet je eerder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend ! Hoop dat het gewenste resultaat behaald is !

    liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk wel héérlijk dat je nu een heleboel "wachttijd"wordt bespaard, dat wachten maakt een mens toch altijd véél zenuwachtiger dan anders.
    Ik hoop héél erg dat het helemaal geweldig lukit en mocht je nog buikvet tekort komen ....ik heb óók nog wel een voorraadje voor je, zélfs al ben ik er een paar kilo van kwijtgeraakt;-)
    beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe is de operatie verlopen? Moet je nu eerst oefenen met logopedie of praat je ondertussen de sterren weer van de hemel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Buikvet in je stembanden?!

    Huh?

    Kun je dan misschien na afloop van de operatie ook buikspreken?
    Ik zou het toch eens proberen als ik jou was...


    BeantwoordenVerwijderen