vrijdag 26 september 2014

Oma

Inmiddels ben ik ruim een jaar O M A .

Ik dacht dat ik een hele zeurderige en zeikerige O M A  zou worden.
Eentje die de hele dag achter haar kleinkind aan zou lopen om de boel op te ruimen.

Vroeger, toen ik net mamma was, deed ik dat namelijk wel.
Dat had ik snel afgeleerd.

Maar goed, dan krijg je een kleinkind.
Alles waar ik bang voor was gebeurt nu.

Bram zit werkelijk overal aan.
Het is een klein ontdekkertje.
Daar gaan jullie later nog van horen, echt.

Hij knoeit, hij kwijlt, (want tandjes komen door), lekt met zijn beker, eet koekjes en kruipt en kruimelt het hele huis door.
Maar ohhhh wat is het leuk.

Ik ben O M A
Niet zeurderig of zeikerig.

Gewoon O M A
van een heel lief klein blond jongetje.


8 opmerkingen:

  1. Ik lees net je reactie op mijn blog en wil er op reageren, maar zie alleen een twitteraccount en die heb ik niet...hopelijk zie je mijn emailadres wel. Ik heb gehoord dat je bij blogspot foto's kunt kwijtraken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo hóórt het ook;-)! Geweldig hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtmannetje. Kan me voorstellen dat je daarvan geniet :-)
    Gr Ingr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Genieten met de bekende hoofdletter G dus?! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha leuk! Ik ken geen enkele zeuroma eerlijk gezegd. Oma's vinden alles prima en genieten alleen maar. Tenminste, zo stel ik me dat voor, en jij bevestigt dat. Ik hoop ooit ook zo'n oma te worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen