woensdag 11 december 2013

Stomme gemeente

Echt te gek voor woorden.


















Prachtig stukje in de krant.....
Want, er was een extra potje.
Wij blij, iedereen blij.

Wat blijkt nu, potje leeg,
werk voor de helft gedaan, en ze stoppen gewoon.
Echt,
ze mogen nog afmaken waar ze mee bezig zijn en dan stoppen ze!!
Niets nieuwe trottoirs, althans niet bij ons, wel in de andere helft van de wijk.

Dat is echt mensen blij maken met een dode mus.

Kijk, normaal maak ik me niet echt druk om dit soort dingen.
Wel een beetje, maar ........

Ach......

Zaterdag kwamen we thuis, is er ingebroken.
Bij ons.
We haalden zelfs de krant twitterpagina van de wijkagenten.

  
   
WijkagentVrederust@WagVrederust 7 december
Op een hele lelijke inbraak na met veel (braak)schade aan- en in de woning is het een relatief rustige 24 uur geweest in de wijk Vrederust.

Het huis naast ons staat nog leeg,
wij zitten op een hoek, de lantaarnpaal op die hoek, die doet het niet.
Politie al gebeld naar de gemeente, wij regelmatig, ook al vóór de inbraak
Alle lof voor de politie hoor,
maar de gemeente........ nee.

Licht zet inbrekers in het zicht,
maar zorgen dat die lantaarn het weer doet, nee hoor.

Ik zou hier eigenlijk geen woorden aan vuil moeten maken, maar .......

ronduit belachelijk!

P.S Wellicht, ten overvloede, de trottoirreparateurs, daar lag het niet aan.




5 opmerkingen:

  1. Niet alleen Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, de gemeente Den Haag kan er óók wat van weet ik nog uit eigen ervaring van toen we er nog woonden.
    Wat wáárdeloos dat er ingebroken is bij jullie, je wordt zo aangetast in je veiligheidsgevoel en dat kan best wel lang vervelend zijn. Ik hoop dat er niet teveel buit gemaakt is en al helemaal geen onvervangbare zaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dubbel balen, maar volgens mij werkt de gemeente overal zo. helaas..
    die inbraak is wel echt balen, ik zou wel serieus eisen nu dat die lantaarnpaal gefikst wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, wat vervelend allemaal.
    Hopelijk komt het toch weer goed allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om helemaal 'Grrrrrr' van te worden! Pfftttt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel erg. Je zou bijna zelf een lantaarnpaal neerzetten.

    BeantwoordenVerwijderen