dinsdag 31 december 2013

Laatste dag van het jaar!

Toch maar een laatste postje schrijven.

2013 was niet mijn jaar.
Het was het jaar waarin ik te horen kreeg dat ik schildklierkanker heb/had.
Dat was echt zó niet fijn.
Ik geloof dat ik nog nooit zo geschrokken ben als toen,
die dag.

Bah!

Mijn dochter was zwanger en ik, ik was zo bang.

Het was ook het jaar waarin ik voor het eerst en hopelijk voor het laatst een inbraak meemaakte.
In ons eigen huis.
Stelletje klo#@##@kken!
Vloeken mag, soms.

Inmiddels lijkt het erop dat alles weer goed gaat.
En begin ik ook weer vertrouwen te krijgen dat alles goed blijft gaan.

Mijn dochter is niet meer zwanger :)

Dat was toch wel het hoogtepunt van dit jaar.
Oma worden.
Oma blijven.

Van dit mooiste mannetje.




















Ik hoop voor mijzelf op een bijzonder mooi en gezond 2014.
Samen met iedereen die ik liefheb.

En dat zijn er teveel om op te noemen.

Wat ik voor mijzelf hoop, hoop ik ook voor anderen.
Die mij gesteund hebben dit jaar.
Die er voor mij waren met kaartjes en opwekkende praatjes.
Ook dat waren er veel.

Iedereen bedankt, fijne jaarwisseling.

8 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel gezellige jaarwisseling. En ik hoop dat het nieuwe jaar voor jou heel veel gouden momenten zal hebben. Wat een lief mannetje zeg! Die oogjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een klein stukje van het oude jaar en dan maar snel aan een spiksplinternieuw jaar beginnen..!

    Voor 2014 wens ik je : Een mooie vroege lente,
    een zwoele zomer met veel zonuren,
    een late herfst en een heldere winter.
    Precies zoals de seizoenen horen te zijn.
    Tot volgend jaar hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yesterday is a memory,
    Tomorrow is a mysterie
    And today is a gift.

    Vier het leven Aukje,
    dikke kus van je zus.

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet héél even wachten..... eerst even mezelf bij elkaar dweilen want is was hélemaal gesmolten toen ik de foto van je kleinzoon zag...... zo... dat is gebeurd!
    Ik wens je álle gezondheid van de wereld toe en dat geldt natuurlijk ook voor Hans en dat geldt perse niét voor het tuig dat bij je ingebroken heeft , die mogen hun handen eraf knallen met vuurwerk dan heb je géén last meer van ze !
    Maak er een práchtig jaar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2013 was een bewogen jaar voor je. (knuf) dat 2014 maar veel gezondheid, geluk en liefde met zich meebrengt en heeeeeeeeeeel veeeeel genieten van het oma zijn! <3
    alle liefs en alle goeds! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Aukje ik heb veel aan je gedacht afgelopen half jaar. Mens wat schrok ik ! Ik wens jou en je man en kinderen het allerbeste en dat je maar heel snel deze waardeloze tijd achter je mag laten, beter mag worden en veel mag genieten van dat mooie mannetje.
    Dikke knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een schattige foto! Leuk blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alle goeds voor 2014!

    2013 was dus een jaar van hoogte- en dieptepunten. Gelukkig eindigde het goed.

    Off topic: bedankt voor de link naar de collagemaker.

    BeantwoordenVerwijderen