woensdag 16 oktober 2013

Miniwolletjes



















Die komen vast nog wel eens van pas.
Ze waren te leuk om te laten liggen.
Vandaag haakte ik,
(ik ga me al als een echte oma gedragen, de bloemetjesjurk en het knotje ontbreken nog)
een appeltjesgroen minikleedje voor in een glazen bakje wat ik eerst van binnen paars had geverfd.
Erg leuk.

Zonder schildklier en als gevolg van de operatie een stemband die hopelijk tijdelijk verkeerd staat ben ik aardig creatief aan het worden.
Tijd over.
Stil en rustig.
Maar................ Auk gaat vooruit.

Eindelijk.

P.S de huisarts stond ook ineens ongevraagd voor de deur.
Hoe aardig :)
Kijk, dan heb je ook wat.

6 opmerkingen:

  1. oh die zijn sjatzig ^^ alleen al om te hebben ;-) fijn dat het vooruit gaat, meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewéldig om te horen dat je vooruit gaat , dat knotje valt wel te regelen toch ? Is je haar lang genoeg voor en bloemetjes jurken zijn er in héél modrene versies te vinden, niks mis hoor met het "omaschap" uitdragen;-)
    Lijkt me toch zó leuk als je goed kunt haken... en vervelen....? ik zou nog wel een haakopdracht kunnen verzinnen waar je wéken zoet mee bent;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je goed aan het opknappen bent...!!
    De nieuwe outfit komt later wel, dat is nu niet van belang.
    Leuk die bolletjes kleur, veel haakplezier..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk. Laat je creaties eens zien. Al voor Bram gehaakt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed zo!! Ben overigens wel benieuwd wat je gaat 'doen' met die mini's... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oef, de dokter voor de deur. Dat is niet goed :-( Ik zie nu dat mijn berichtje er niet tussen staat. Ik vroeg of allebei je stembanden 'verkeerd' staan. Inmiddels weet je vast meer. En dank je wel voor je berichtje op kostbaar. Het is verraderlijk: kanker. Schoonpa en ma hebben het hier ook. Idd: positief blijven als het lukt en vooral genieten van dingen die lukken!

    BeantwoordenVerwijderen