zondag 11 augustus 2013

Schiet al op

Maar ben dan ook al wéken bezig.
Als ik zo eens bekijk hoe het moet worden ben ik nog wel even bezig.
Moet af voor de kleine man van Kim er is, want ze wil het boven de commode hangen.
Ze weet wel haar moeder aan het werk te zetten.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


En mag ik jullie voorstellen aan Anton?!
Nee, niet Anton uit Tirol. (stom liedje)
Maar leuk is die hè?
























Die heeft Kim dus voor mij gemaakt.
Ook weken werk.
Echt leuk een knuffel te krijgen van je eigen dochter.
Ben er ook helemaal blij mee.




6 opmerkingen:

  1. wat lief! <3
    maar moet jij er nou 7 maken?!! succes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief beest. Altijd leuk om een knuffel te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En....? lig je nu met twéé mannen in bed? Moet Hans een stukje opschuiven om plaats te maken voor Anton ;-) Wat een plaatje en natuurlijk réuze leuk dat je kleinzoon bij jou z'n eigen knuffel heeft om mee te spelen!
    Wat jij aan het maken bent is niet zo heel herkenbaar zo klein.... ik ben nieuwsgiérig hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meid wat een werk ! Ik ben helemaal geen haakster,maar wel leuk !

    gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, leuk, die kleine knuffeltjes, maak er maar iets leuks van...!!
    Gaat helemaal goed komen...!
    Meneer Aap is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen