zaterdag 24 augustus 2013

Verzamelen

Ik verzamel van alles.
Servies.
Veel van Douwe Egberts.
Dus ik verzamel ook Douwe Egbertspunten.

Ik verzamel knutselspullen.
Heb inmiddels mijn eigen knutselkamer. (is ook wel nodig)


Die kast die je daar ziet die is inmiddels flink wat voller :)










































Maar ..........
om even terug te komen op het verzamelen
Ik heb wat nieuws ..............






















Caravannetjes, en auto's met caravannetjes.
Ik heb er pas al drie.
Mag al een verzameling genoemd worden, toch?
Ik vind het zo leuk, echt zo leuk.

Leuk kamertje ook.

En voor als de zomer afgelopen is hebben we ook al een campingset.
Die moeten we zelf nog in elkaar zetten.











Gaat hier alleen om de caravannetjes met voortentje.
Dan ga ik naar de Hornbach, koop ik een stukkie kunstgras

Zei ik al dat ik het leuk vond?

7 opmerkingen:

  1. Wat leukkkkkkk ! Knetterleuk kamertje hoor en die kast komt wel vol;-) Ik héb nog een paar DE puntjes, met de nadruk op "paar"want het is echt heel weinig, zal eens tellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt geweldig! Zo hou ik van poppenhuizen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb even DE puntjes geteld, het zijn er wel +/- 250 , kun je bij DE toch al gauw een kwart theelepeltje voor halen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha ja dat zei je ;-) en ik wil ook een knutselKAMER!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n knutselkamertje met een grastapijtje...!!
    Fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk kamertij, en wat zijn ze lief... die auto'je met caravan... Het is hier zaterdag kinderbraderie, als ik er eentje zie dan koop ik m voor je.
    Ben je weer beetje opgeknapt na je operatie?

    groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen