donderdag 4 juli 2013

Over alles en niets .... I

Wat deed ik deze week ......
Allemaal leuke dingen.
Naar de Lidl, twee prachtige puzzels gekocht :)
Tsja, een zwangere dochter die het een beetje rustig aan moet doen en graag puzzelt momenteel.
Ook iets voor de kleine man (niet op foto)
Niet gekocht bij de Lidl.
Maar grote man zal het ook het prachtig vinden.
Oh ja, tweezijdige onderzettertjes, echt prachtig.
Een speelgoedwinkel, zo mooi!!!!
In een stadje met een prachtig historisch centrum.
Genieten van de zon, elke dag weer.


8 opmerkingen:

  1. Altijd gezellig om een puzzel te leggen...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gewinkeld dus , en natuurlijk nog meer winkelen te gaan met een kleinkind op komst .
    Mijn puzzelplank puilt uit , allemaal 1000 stukjes puzzels waar ik er bést een paar van "af zou willen staan" voor "het goede doel", interesse?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo'n kleinkind he, ik kocht ook zo graag van alles. De zomer is zwaar voor een zwangere, vooral als de temp. oploopt.

    Succes

    Elsie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kim van Rossen

    Dan is het vast een formule 1 auto als zowel mijn kleine man als mijn grote man het prachtig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een radiografisch bestuurbare formule 1 auto? ;-)

    fijne vakantie nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een radiografisch bestuurbare formule 1 auto? ;-)

    fijne vakantie nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Inge; nee, van links naar rechts, van boven tot onder helemaal van hout:)

    BeantwoordenVerwijderen