donderdag 18 juli 2013

Over alles en niets .... II

Wat deed ik deze week .....
Of eigenlijk de afgelopen week ....
Vliegen
Terugvliegen

En deze week ....

Ehm ....

Van het mooie weer genieten.
Zwemmen.
Hardlopen.
Nog meer van het mooie weer genieten.
Bereikbaar zijn.
Zwemmen in de regen.
Computeren terwijl het dondert en bliksemt.

Klinkt echt heel anders als in NL ..... (onweer)

Wat deed ik nog meer?

Mijn familie missen, echt!

Jeroen, Kim, Paul, Wap, Tanja.
Mijn mamma, mijn zus, mijn familie.

Deze vakantie is toch zo anders.

Het weer, de zee, alles is hetzelfde .......

maar ...........................

anders ....

Warme regen, het is zo lekker.




7 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie zo genieten, en jullie mogen nog een paar dagen. Ik mis jullie ook, tot gauw. Dikke kus.XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar die hebben √°llemaal vast ook aan jou gedacht en kun je de schade inhalen zodra je weer terug bent!
    Het is hier alleen warm ,zonder regen en daar kan ik prima mee leven hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hebben jullie regen gehad dan? hier nog geen druppel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Probeer je nog wel een beetje te genieten.
    Hoe'st nu ?

    Knuf van mij !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker genieten als je op vakantie bent..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn moeder zegt altijd dat het mooiste van op vakantie gaan het thuiskomen is, en ik geloof dat ze gelijk heeft. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen