vrijdag 24 mei 2013

Het is genoeg

Ik wil zon ....
Kussens voor de stoelen staan al klaar.






















Hoewel je daar niet veel aan hebt met zo'n opgebroken tuin.
En de reparatie wil ook nog niet echt vlotten.
Stomme woningbouwvereniging!!
























Maar, genoeg leuke dingen te doen hoor.
Mijn kamertje is zo leuk geworden.
Echt zo leuk .....
En nog niet helemaal af, maar wel bijna.
Zo blij mee.























Voor de rest kwam ik op een ontzettend leuke site die ik al een tijdje volg deze regendruppels tegen.
Oh, die ga ik dus echt maken.
Geheel in stijl met het k*t weer van nu.
Haar website vind je hier, echt leuk.























Maar eerst het projectje voor mijn dochter af maken.
Heb ik nog maar 19 weken voor.
Krengen van beestjes zijn het, wat een gepriegel zeg.




















Hoewel ik ook nog leuke kussentjes kan gaan maken, nog lieve stofjes voor.
























Ik klaag niet hoor.
We zijn onze vakantiespullen al aan het verzamelen voor 4 weken Zuid Frankrijk ......
Hoe leuk is dat?
Het is daar nu al 19º met een ijskoude zee ................. 14º
















Maar, we zijn nog niet weg hoor
 

8 opmerkingen:

  1. Je hebt állemaal leuke dingen te doen dus de tijd vliégt om, wat is nou 19 weken . 20 weken echo dus al gemaakt en waarschijnlijk weet je dus al of je een kleinzoon óf kleindochter krijgt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt vanzelf warmer. Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja met de lente wil het nog niet, hopelijk een goede zomer straks.
    Alvast veel voorpret voor de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 4 weken zuid frankrijk? ik wil oooook ik wil meeee ik wil ik wil ik wil. ^^
    ik eh, wens je nu alvast veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gezellig allemaal
    behalve die opgebroken tuin natuurlijk
    we hebben twee dagen wat zon gehad maar het is weer gedaan nu met de warmte jammer genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet je kast er leuk uit zeg... Onze tuin is ook een grote zandbak geweest. We zijn nu weer aan het opbouwen. maar het koude en regenachtige weer zorgt wel voor vertraging want we moeten het wel van de weekends hebben.
    Succes met je gefröbel en straks lekker bijtanken in Zuid Frankrijk.

    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is meer dan genoeg! Nog even en dan ga ik emigreren naar.... tja, je moet wel heel ver weg geloof ik... Heel Europa is slecht! Grrr

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook zon! Net als half Europa waarschijnlijk.... gekke wereld!

    BeantwoordenVerwijderen