zaterdag 16 februari 2013

Vakantie & ziek

Het begon met een weekje vakantie.
Geen vakantie waarbij we weggingen hoor.
Gewoon lekker een weekje vrij.
Tijdens dat weekje werd ik al niet lekker ziek.
Gewoon ziek hoor, griep, niets ernstigs.
Maar goed, het begon met een paar vrije dagen, aangevuld met een paar ziektedagen.
Lekker lang vakantie vrij dus.

Maar, het is voorbij.
De vakantie.
De ziekteperiode nog niet.
Hoor nog niet veel.
Niet zo moeilijk als je al slechthorend bent.
Hoest als ik praat, iets wat tijdens mijn werk onmogelijk is niet te doen.

Oh ..............
Maandag weer vroeg op, volgens mij gaat dat nog het meeste tegenvallen.

Afgelopen twee weken hobbyde ik er op los.
Haken, slapen, fimokleien, slapen, filmpje kijken, slapen, lezen ..... slapen.
Bijna alles Alles wat ik haakte en fimokleide heb ik inmiddels weg gegeven.

Ja, en nu probeer ik dus weer in een bepaald rimte te komen.

Valt niet mee.

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig ben je weer opgeknapt.
    Succes met het goede ritme te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De heersende griep kán een lange nasleep hebben hoorde ik! Oppassen dus en niet te vroeg aan de gang gaan!
    Maar ik snap wel dat het leuk was om even lekker alleen maar te "prutsen" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beterschap nog even dan, voor je 't weet, zit je weer in dat ritme en eh, komt er weer een vakantie aan? ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm niet leuk om ziek te worden tijdens je vrije dagen. Hoop dat je langzaam weer de oude bent.

    Beterschapjes!

    groeten INge

    BeantwoordenVerwijderen