zaterdag 8 december 2012

Kijk eens

Hans is jarig geweest.
Ik ben bijna jarig.
Kijk eens wat ik kreeg......

 

 
Van Kim ...
en Paul, die wil ik nog wel eens vergeten  
Zo leuk.
Echt zo leuk.
 
Eens zien of ik daar tijd voor kan vinden tussen al het whatsappen, drawen, lezen, haken en alles wat ik nog meer doe en zou willen, door.
Ja, die punt na die lange tussenzin die doet het.
Hardop zeggen en de zin loopt nog beter.
Punt.
 
Verder heb ik de allerliefste zus van de wereld.
Heb er maar 1 dus dat is niet zo moeilijk.
En mijn zwager, die is ook wel aardig  
 

 
Vond ik tussen al mijn mailtjes vanmorgen.
Zeg nou zelf,
is toch fijn
leuk
lief

en vooral lekker.

Thanks!

9 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd met jouw verjaardag en alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van manlief !
    Zo blijf je wél bezig natuurlijk dus het volgende logje kunnen we in het nieuwe jaar verwachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog en alvast proficiat.
    Geniet maar van de leuke kadootjes.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genieten dus !

    Wat leuk dat fimo .. maak daar eens foto's van ! Nog nooit van gehoord.

    gr., Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie ook van harte gefeliciteerd samen. Wat een leuke cadeaus!

    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei ( nog) gelfeliciteerd! Gave cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben je inmiddels al helemaal jarig geweest? Dan alsnog van harte. En als het nog komt: alvast gefeliciteerd. Leuke cadeaus zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. *jammie* *jammie*
    Enne.... Proficiat jullie beiden!!

    BeantwoordenVerwijderen