donderdag 29 november 2012

En toen....

Waren we alweer een maand verder.
Een maand waarin veel gebeurde.
Leuke en minder leuke dingen.

Maar helemaal blij ben ik met :






















Want ja, toch een soort van bijna jarig dan.
Kom ik misschien weer eens toe aan scrappen.
Ook blij ben ik met het kadootje voor mijn zus.
Waar ik nog steeds niets van kan laten zien.

Nog blijer ben ik met mijn kleertjes die ik inmiddels gekocht heb voor de trouwerij van Kim.
En Paul.
Die wil ik nog wel eens vergeten.

Op een etagère kun je trouwens ook fruit leggen.
Erg gezellig.






















Oh, en.... echt, mijn goede voornemen is echt om vaker iets te schrijven.
Maar het komt er gewoon echt niet van.

8 opmerkingen:

  1. Dus: foto's bewerken. Lijkt me erg leuk om te doen. Goed voornemen hoor: vaker schrijven :-)

    http://showmeastorie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fotograferen is ook leuk.... ;-)
    Toch??
    Maak een fotoblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met een fotoshop kun je veel leuke dingen doen...!!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een zorg minder ,de bruidskleding in de kast !
    Niet over wakker liggen ,iedereen logt zoals het past in het meer of minder drukke leven .
    Fotobewerking is óók al zo leuk maar doorkruist dan toch weer de logplannen ,een dag heeft uiteindelijk maar 24 uur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fotoshop is mooi programma he? Enne maak je niet zo druk over je blogfrequentie. Time flies en er zijn nu eenmaal belangrijker zaken in het leven.

    Op mijn etagere ligt overigens al jaren fruit in de keuken :-)

    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Photoshop .. ik had dat programma ook maar snap er niks van. ik houd het maas bij Paint Shop Pro.

    Fotoblog is niet zo´n gek idee !

    gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zelfs IK kom er niet aan toe de laatste tijd, eind van het jaar is ook altijd zo hectisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. in de zijkant lees ik dat eentje van jou gaat trouwen met eentje van jouw Hans, wat leuk is dat

    BeantwoordenVerwijderen