dinsdag 16 oktober 2012

Strikje

Aukje aan de haal het haken.

9 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om zomaar lekker wat te prutsen.
    Zeker nu de avonden weer vroeg donker zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei dapper, haken! Ga je nu van die schattige kleine beestjes haken? Ik vind ze zo leuk, maar haken kan ik niet echt goed en met die stijve handen van mij al helemaal niet meer ;-) Eigenlijk maar goed ook, want ik heb al teveel hobbies LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. met een haaknaald! da's lang geleden voor me, mss binnenkort ook weer eens oppakken ^^ leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In theorie kán ik haken ....maar ik rkijg er altijd hoofdpijn van dus doe het nóóit !
    Er schijnt weer een nieuwe tred te zijn ,textiel haken, maar volgens mij heb jij nog "gewoon" haakgaren,mooie kleurtjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cool. Ik heb een bolletje hier liggen. En een haaknaald. Verder kom ik nog niet. Jij wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik kom wel iets verder :)
      Strikje heb ik gehaakt.

      Verwijderen
  6. wat ben je aan het maken? Iets voor de bruiloft?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Crea bea.... het lijkt op het pink ribbon strikje... Ik kan het niet!

    BeantwoordenVerwijderen