donderdag 6 september 2012

Handen aan het werk

Veel meer kan ik er nog niet over zeggen.
Want,

nog niet klaar
nooit klaar

nog niet af
nooit af

Maar wel erg leuk.

Verder was de lol om een stukje op mijn site te zetten er een beetje af.
Want ja, alle plaatjes kwijt.
Door mijn eigen schuld.

Sinds kort ben ik namelijk, net als vele anderen, de trotse bezitter van een Android telefoon.
Ik kan whatsappen en weet ik veel wat nog meer.
Geld overmaken naar mijn kind terwijl ik in de auto zit :)

Maar goed.
Op de één of andere duistere manier stond alles wat op mijn site staat, ook in mijn telefoon.
Dacht ik.
Dus ik al die foto mapjes verwijderd en zo.
Van de telefoon.
Want ja, wat moet je ermee?
Niet weghalen dus.
Blijkbaar synchroniseerde er iets, ik weet nog steeds niet wat, maar goed.

Dit ei ben ik in elk geval weer kwijt.
Hebben jullie me gemist?

8 opmerkingen:

  1. Ja..!!
    Haha, straks wil je nog gaan bellen met je pc en omgekeerd.
    Kan allemaal met die moderne apparaten hé.
    Op naar een stralend weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dit ei ben je kwijt a. Maar het is wel pech voor jou zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vreugde van de moderne tijd ;-) Ja, ik heb je best wel gemist hahaha. En blij dat je in ieder geval de oorzaak gevonden hebt. Prettig weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja natúúrlijk heb ik je gemist maar ik snáp wel dat de puf er even uit was na dat rampzalige moment !
    Hoewel ik tegenwoordig alles 5 x nalees voordat ik iets verwijder gaat er tóch nog wel eens iets mis ...... en dan voel ik me óók zo;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd waar je mee bezig bent. Wanneer horen we dat? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja gemist ja.... O jeemig meissie de narigheid van niewerwetse apparaten. Wat zulnjij gemopperd hebben.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend dat wat op je site staat ook op je telefoon staat! Heb je je telefoon altijd aangesloten aan je computer of aan een account?

    Ben je verder wel blij met je nieuwe telefoon? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan er nog niet teveel over zeggen waar we mee bezig zijn.

    Telefoon is niet altijd aangesloten op mijn peecee, maar de accounts waren gekoppeld.

    Verder superblij ermee.

    BeantwoordenVerwijderen