maandag 9 april 2012

Kan wel huilen

De tranen zitten me erg hoog.

En ik had al zo'n voorgevoel.

Jullie weten dat we een nieuw autotootje hebben.
Mijn allereerste nieuwe autotootje.
Dachten we net gezellig ergens samen te gaan eten, het is immers Pasen.
Helemaal klaar en opgedoft lopen we naar de auto, is de linkerbuitenspiegel er af!!
Hij hangt aan een draadje.
Spiegels waren ingeklapt, dat gaat bijna vanzelf.
Dus het is niet dat er iemand per ongeluk tegenaan is gelopen.
Nee!
Ze hebben het voorzien op ons nieuwe autotootje.

(Hoewel, Hans heeft net aangifte gedaan, en hij was de 3e vandaag!)

Daar waar wij wonen.
Misschien toch maar verhuizen.

Het is namelijk al de 2e schade.
Afgelopen woensdag kregen we het autotootje weer keurig gespoten terug nadat iemand er waarschijnlijk veel plezier aan heeft beleefd met, iets, tussen het linkerportier en de bumper te gaan zitten wroeten.
Je probeert te geloven dat het iets perongeluks is.
Maar nu dit, nee, vertrouwen is helemaal weg.

Iemand nog een autotootje kopen?

Hij is pas 4 weekjes oud!!

14 opmerkingen:

  1. ik kan me voorstellen dat je wel kan huilen :-(

    waarom mensen niet gewoon met hun handen van de spullen van een ander af kunnen blijven, vraag ik me af...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé meis, dat is goed balen.
    Huil je tranen maar even, dat lucht op.
    Sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. XE#%^&%(#@@#%^ (censuur), maar ze moeten met hun $%^&**( van je lieve autootje afblijven!
    Wat een %^&*(J)&$#-streken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bah, wat een onmensen. Sommige mensen gunnen het licht in andermans ogen niet. Sterkte Aukje!
    Groetjes Bakkertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och meis wat balen! wat ontzettend balen.
    en de 3e die aangifte deed, en dan te bedenken dat mss niet eens iedereen dat doet..
    wat is daar aan de hand!!!??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jak. Daar kan ik dus ook niet tegen he .. mensen moet van andermans spullen afblijven !

    Succes hoor.

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Te triest voor woorden!!!!!
    Ik heb Hans beloofd te helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het, blijven doen en blijven kijken.

      Verwijderen
  8. Ik kan me voorstellen dat je baalt als een stekker! Getver, ze moeten met hun poten (sorry voor het woord) van jouw spullen afblijven!! Ik zou ook woest zijn... en verdrietig... en machteloos... *zucht*
    Knuffeltje... Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En de daders worden natuurlijk nooit gevonden ...... heeft geen prioriteit .
    Je zóu dat tuig ,als je ze toevallig bezig zag, een flink pak slaag willen geven ( maar dan heeft jou opsporen ineens wél prioriteit)
    Wat vréselijk triest voor je mooie nieuwe autootje én voor je gevoel van welbevinden in je woonomgeving !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach meissie toch... ben je zo blij en en trots op je nieuwe en mooie auto en dan gebeurd er dit....
    Bij mij zouden de tranen net zo hoog zitten als bij jou. Jeemig he... Ik zou willen dat ik wat kon doen om je op te beuren maar meer dan een cyberhug kan ik je niet geven. Ik denk aan je. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He gatver, wat ongelooflijk stom is dit. Mensen moeten gewoon met hun takken van andersmans spullen blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @iedereen: Dank voor jullie reacties.

    BeantwoordenVerwijderen