vrijdag 24 februari 2012

Home Alone

Het enige wat ik afgelopen week gedaan heb toen manlief met spoed opgenomen werd in het ziekenhuis is  blogjes lezen.
Je zou denken dat ik terwijl ik het huis voor mezelf had dat ik dan tijd genoeg zou hebben óók te reageren.
Als je dan toch de moeite neemt al die pagina’s langs te gaan.
Maar nee hoor.
Ik probeerde om aan mijn gedwongen tijdelijke vrijongezellige tijd een beetje spannende invulling te geven.
Niet gelukt.
Blij dat die morgen weer thuiskomt.

8 opmerkingen:

  1. Dat is ook niét de leukste manier om tijdelijk vrijgezel te zijn , ik hoop dat het niets iets ernstigs is/was met je man !Hoofdzaak is dat je wat afleiding kon vinden op de logjes , prima toch !
    Gelukkig komt hij morgen alweer thuis ,maak het maar gezellig samen ,big hug!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat was er dan? en nu alles weer oké? #hopeso!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig weer thuis.
    Nu maar goed opknappen, hoop dat allemaal meegevallen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met spoed opgenomen ? Gemist .. joh !

    Ik hoop dat alles goed is nu ?

    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeemig, ik had via twitter wel gereageerd toen je scheef dat de huisarts langs zou komen maar jeetje... das wel heftig dan meissie. Hoop dat hij snel opknapt...

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schrik ! maar hij is weer thuis begrijp ik ?

    BeantwoordenVerwijderen