dinsdag 8 november 2011

Jubileumjaar :)

12½ jaar getrouwd
12½ jaar werkzaam bij mijn huidige werkgever
12½ jaar fysio bij de huidige praktijk :)

Levert soms wel eens wat op.
12½ jaar getrouwd, weet ik nog niet
de kinderen houden ons in spanning
Weekend van 10 & 11 december vrij houden

12½ jaar werken
gratificatie volgens CAO

Nu komt het........
12½ jaar fysio levert mij een vip arrangement op met Adrie
de fysiotherapiemaatschap
Vrijdag 18 november gaan we hier naar toe :)

Overbodig te zeggen dat ik dit echt niet kon weigeren :)
Zin in.

6 opmerkingen:

  1. WOWWOWWOW!!!! Ietsiepietsie jaloers ;-) Ik ben benieuwd hoe je het vindt, ik mis Freddie nog steeds ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat meis, vier alles maar lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! 3 mijlpalen. En veel plezier in het Gelredome!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw.... wát een feest allemaal ....nou ja 12/5 ja fysio is dan wat minder ,maar toch !
    Alvast van harte gefeliciteerd en héél veel plezier bij je VIP voorstelling ,lijkt me onwijs mooie voorstelling , dat wordt "G"enieten !

    BeantwoordenVerwijderen