dinsdag 29 november 2011

16 dagen later

Ineens ben je dan twee weken en twee dagen verder.
Twee weken en twee dagen waarin veel is gebeurd.
Teveel om op te noemen.
Mijn uitje met de fysiotherapiemaatschap zit er al weer op.
Hier waren wij en hier kun je nog even kijken waarom dat ook alweer was.
(Je kunt ook even doorscrollen naar het logje hieronder ↓ ☻)

Tien dagen lang keek ik daar zo naar uit.
Het kon me niet snel genoeg gaan.
En dan,
na een fantastische avond,
is het voorbij.
Te snel.

Maar wat was het gaaf.
GE-WEL-DIG!!!

Na die geweldige avond liep ik zaterdag de hele dag met Kim bij de Margriet Winterfair.
Was ook erg gezellig.
Maar wàt wàs ìk moe zeg.
Had slechts drie uurtjes geslapen.
Misschien wel goed.
Dat ik zo moe was  
anders had ik me van alles aan laten smeren.
Zou zomaar gekund hebben.

Rol je zaterdagavond slapend je bed in om zondagochtend wakker gemaakt te worden door manlief met een kopje thee.
Niets bijzonders zou je zo zeggen.
Ware het niet dat hij die nacht zomaar ineens een jaartje ouder was geworden.
Ik lag er gewoon naast.
Sorry schat, volgend jaar hang ik weer een slingertje voor je op.
We hebben het wel 'gevierd' die dag.
Soort van dan.
Met paar vriendjes en familie.
Het was in elk geval een dag weekend om nooit te vergeten.

En oh ja, afgelopen weekend waren we èn in Alkmaar èn in Steenwijk.
Niet op 1 dag, maar was wel een wereldreis.
Nou ja, bijna dan.

En toen en toen......
waren we gewoon twee weken en twee dagen verder en vond ik het wel tijd voor een logje.

4 opmerkingen:

  1. En ja, wat is er dan belangrijker, bloggen of leuke dingen beleven ... ;-) Nog gefeliciteerd met je man! Volgend jaar extra vertroetelen (of gewoon morgen al!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal zeker een leuk uitje zijn geweest.
    Proficiat nog met man-lief.
    Komende tijd maar weer lekker genieten van alle leuke dingen die passeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig zag ik van de week een documentaire over Freddy ,wat eeuwig zonde toch van die knul!
    Kan me dus goed voorstellen dat je genoten hebt !
    En ja .... ik ben het natuurlijk wel hélemaal met je eens dat het wel weer tijd voor een logje werd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg, dit allemaal. Al heb ik niets met Queen, zo'n happening is natuurlijk helemaal super. En dat Esschermuseum lijkt mij ook top!

    BeantwoordenVerwijderen