zaterdag 10 september 2011

Haagsche Hofjes

Open monumentendag vandaag.
Ontdek de plekjes,
het was echt leuk.

Historisch tuinencomplex






 

















Het Heilige Geesthofje



















Hof van Wouw 























Een 91 jarige bewoonster van dit hofje bakt elk jaar voor monumentendag haar speciale appeltaart.
Hieronder de appeltaart.
















Hooftshofje























Hof(je) van Nieuwkoop
In mijn ogen was dit geen hofje, maar een hof.
Het MCH zit er haast tegenaan geplakt.
Zonde.
 


















Rusthof

 




5 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke foto's zeg! Kan me voorstellen dat dat leuk was. Een tijd gehad, maar wij hadden vandaag wel brandweerdag ;-) De hele dag sirene LOL Maar wel altijd gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! gemist ook, die hele monumentendag.. #volgendjaarbeter ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Den Haag hééft wel mooi plekjes maar ze zitten helaas vaak behoorlijk verstopt waardoor ze niet zómaar op je route liggen !
    Je hebt wel gemerkt dat weblog er al weken uitligt en omdat ik nooit met een feed werk kan ik niet iedereen ( die niét bij weblog zit) terugvinden uit m'n linkenlijstje .Het wás even googlen maar ik heb je gevonden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was een leuk dagje uit, thuis..!!
    Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen