zaterdag 11 juni 2011

Zo dan

Zijn we ineens twee weken verder.
Twee weken waarin ik niets te vertellen had?
Genoeg.
Ik had gewoon géén zin.
Te druk met andere dingen.
Maar, ik weet ook dat er mensen zijn die dagelijks naar mijn site toe gaan om te zien of er weer wat op staat .
Bij deze dan.
Het gaat goed.
Ik zou willen dat ik kon schrijven als wondelgijn.
Of als Inge, die ook bijna dagelijks met een logje komt.
En zo zijn er nog wel meer.
Ik zou willen kunnen schrijven, echt schrijven.
Er zit veel in mijn hoofd, maar het komt er niet uit.
Zij heeft ook altijd veel te vertellen en schrijft ook al zo leuk.
Francine en yvonne.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik lees, ik werk, geniet van mijn huisje.
Kijk uit naar de vakantie.
Knutsel, ontwerp.
Kaartjes en andere dingen.
Maak foto's.
Ga over twee weken een lang weekend naar St Maxime.
Dat stond in dit stukje.
Oh, en dan 6 weken later zit ik een maand in Zuid Frankrijk.
Het begint op te schieten.
Wat ben ik er aan toe.

Ik ♥♥♥ vakantie.

8 opmerkingen:

  1. Gewoon doen waar je zin in hebt meis, meer hoeft niet.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ps .... je hebt me geinspireerd, ik heb ook maar weer eens geblogd ;-) Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai, joh ik heb er ook een tijd geen zin in gehad .. langszaam komt het weer dus we bloggen weer rustig door !

    Wat heerlijk dat de vakantie opschiet. Wij moeten nog ruim 2 maanden wachten tot eind augustus dus doorbuffelen.

    gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met jouw logjes is niets mis hoor ,gelukkig doen we het állemaal op ons eigen manier en zo krijgt iedereen vanzelf de lezers/kijkers die bij hem/haar passen !Ik neem je inderdaad altijd mee op mijn linkenrondje en dan zie ik wel of je een nieuw logje hebt of niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele fijne vakantie voor jou en Hans!!!!
    Geniet ervan, dat hebben jullie wel verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als je het te druk hebt met leven en genieten, alleen maar goed. ik kan soms ook beter op tijd naar bed dan nog even een logje plaatsen over hoe leuk het nu weer was, maar ik deel ook zo graag ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou mijn logje kunnen zijn, druk met van alles en nog wat. Leuke dingen maar bloggen schiet er dan weleens bij in.
    Wij gaan over ruim 2 weken al op vakantie. De eerste week naar de dordogne, de 2 laatste weken naar de languedoc... Ik verhueg me er zo op. Zeker met het pereweer zoals vandaag.

    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen