zondag 15 mei 2011

Snorren in de kop

Google er maar eens op.
Of klik eens op deze link.

Snorren in de kop

40 kilometer gefietst gisteren.
Het was weer broersdag.
En wat was het leuk.
En mooi.
En gezellig.

Ik wil ook een electrische fiets.
Wat een zaligheid daarmee te fietsen.

Rondvaart in Giethoorn, hightea en fietsen maar weer.

Was echt een topdag.


Verder heb ik de namen gehusseld, handmatig.
Briefjes met namen bij Hans neergelegd en die heeft drie namen getrokken.
Dames, ik neem contact met jullie op :)
Brigitte, Petra en Inge (2).

Een aantal reacties zijn verloren gegaan met de storing van van de week.
Maar omdat ik alle reacties eerst moet goedkeuren via mijn email heeft iedereen aan de loting mee gedaan.

7 opmerkingen:

  1. Hahaha ! Ja, een elektrische fiets is een zaligheid. Pas ook proef gefietst, en hij staat nu op mijn verlanglijstje .. Nog 2 weken, en dan weet ik of ik hem ook daadwerkelijk krijg. Zo'n ding is een verademing voor mijn zere gewrichten, en een prachtige kans om toch weer wat meer te bewegen. Trouwens een geweldig leuk fietsrondje zeg, kan me voorstellen dat het heel leuk én gezellig was! En wat een leuke verrassing, Flowpost! Mijn adres stuur ik je via pb DSN, en ik verheug me er al op. Dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik word ook regelmatig ingehaald
    door snorrende bejaarden,
    achteloos tegen de wind in trappend
    terwijl ik het zweet op me rug fiets...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa ik kijk reikhalzend naar de post.
    een electrische fiets lijkt mij ook wel wat. Met astma is tegenwind fietsen soms erg vervelend.
    Je hebt in ieder geval een heerlijk dagje gehad.

    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. loting? ik dacht dat je iedereen post ging sturen joh hahaha ben ik inge 1 of inge 2 trouwens? ^_-
    elektrische fiets is idd geweldig, mams heeft er eentje en da's best lekker.
    maar ik wacht toch nog een paar jaartjes, denk ik ^_-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zal zeker een mooie dag zijn geweest...!!
    Droom nog maar even verder, en wie weet komt die elektrische fiets nog wel.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Brigitte, post gehad?
    @ Anders, toch was he tleuk :)
    @ Inge, nee, sorrie, jij bent gewoon Inge :)

    @ Heeft iedereen, alledrie, de post gehad?

    Van Inge weet ik het, die heeft zo'n lief mailtje gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn vader heeft ook een elektrische fiets en hij geniet er elke dag van. Een aanrader! :) Liefs, xMM

    BeantwoordenVerwijderen