vrijdag 6 mei 2011

Flow papierserie.

Vandaag kreeg ik behalve 12 rozen ook nog eens de hele papierserie van Flow.
Van Hans.
Zo leuk.
Zitten zulke leuke dingen in.

Brievenbuspost krijgen is ook al zo leuk.

Omdat ik vandaag pas al 12 jaar getrouwd ben krijgen drie mensen die hier een reactie geven
iets uit de papierbox van Flow opgestuurd.

Gewoon een aardigheidje.
Geen kadootje, maar post!

Nu over een week.
Maak ik de namen bekend hier.

Via een randomgenerator denk ik.
Of ik schrijf ALLE namen op een briefje, hussel een paar keer en trek dan drie namen, zoiets.

Hieronder de BOX




16 opmerkingen:

  1. Nou, allereerst, van harte gefeliciteerd natuurlijk !! En wat een leuke box. Ik ben dol op de Flow,koop hem regelmatig ;-) Fijne moederdag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja ,brievenbuspost is leuk ,ik krijg op het moment veel leuke kaarten via de brievenbus en die staan √°llemaal op de plank boven de eettafel ,zo gezellig !
    Gefeliciteerd met je 12 jarig huwelijk ,is een prima start naar de 25 jaar !
    50 jaar moet je voorlopig nog maar even aan henk en mij overlaten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartelijk gefeliciteerd met je huwelijksverjaardag!
    Ik hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd met je huwelijksverjaardag.
    Ik hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dan plaats ik ook een reactieding bij je! Ik heb geen idee wat dat flow papier is en ben van nature nogal nieuwsgierig aangelegd. Dus nu maar hopen dat ik 1 van de 3 ben, haha.
    Gefeliciteerd met je 12 jarige huwelijk! Nog een half jaartje, dan is het extra feest!
    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte Aukje!!!
    Op naar de 24 ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je 12 jarig huwelijk :-) Wat een leuke box zeg, ken het niet de flow serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. van harte nog! en ga je nu al je mooie papiertjes opmaken aan ons? ^_-

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte proficiat, nu met veel liefde en geluk op naar nog zoveel en meer.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte gefeliciteerd Aukje! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Ken dat flow papier niet maar ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoewel ik natuurlijk hoe dan ook binnenkort flow-papier brievenbuspost zal ontvangen, doe ik toch ook nog mee aan deze wedstrijd. 2 brieven is natuurlijk helemaal leuk. Paul en ik tellen natuurlijk ook voor 2, dus eerlijk zou het wel zijn.

    X KIM (en paul dus)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte meis met je 12jarig huwelijk. Beetje te laat maar niet minder gemeend.....

    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat!! Nog een half jaartje en dan groots feest?? ;-) Wat een lief knutselcadeau heb je gehad....! Aan de gang dus nu!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een bloemetje zegt zoveel meer .. 12 rozen wat een mooi cadeau! Wat is liefde toch een prachtig iets! x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ships .. veul te laat ! Nah .. volgende keer beter : )

    Fijne avond

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ja in de box en husselen hihi

    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen