donderdag 7 april 2011

Mailtje van Kim

Beste mevrouw van ........... ,

Graag wijs ik u op een fout op uw blog.
Bij de informatieve informatieparagraaf over u zelf staat de volgende tekst vermeldt:

Ik ben Aukje. De vrouw van Hans. Ik heb twee kinderen, Jeroen en Kim. Hans heeft twee kinderen, Paul en Tanja. Wonen allemaal op zichzelf.

Deze tekst is niet geheel correct. 2 van uw kinderen wonen namelijk niet precies op zichzelf, maar bij elkaar, in hun nederige gezamenlijke stulp.

Graag zou ik zien dat u uw tekst herziet.

Met vriendelijke, doch dringende groeten,

Uw dochter

(ik zal het snel aanpassen)

7 opmerkingen:

  1. Fijn weekend meis.
    Opmerkzame dochter.
    Gaat het goed met de verbouwerij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahah en eigenwijs als jij bent doe je dat dus gewoon niet haha

    fijn weekend, ]Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vermeldt is met een d, niet met dt.
    #alswezogaanbeginnen ; )

    hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha! Maar ja...als je dóchter het zegt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan nog leuke verwarring opleveren want eh..... noemt Kim alle 4 de kinderen "jouw kinderen" dan zijn er dus meerdere combinaties mogelijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Afhankelijk van het feit of jij ál deze kinderen jouw kinderen noemt kan dat dus een samenwonende broer en zus opleveren óf een "setje" met van iedere ouder één kind ..... nou weten we nóg niets ;-)

    BeantwoordenVerwijderen