maandag 21 maart 2011

Zus

Door mijn zus dus werk ik er op gewezen dat ze vindt dat ik veel te weinig berichtjes plaats.
Zij in Alkmaar.
Ik in den Haag.
Het is ook niet echt naast de deur.
Ik had me voorgenomen om toen ze dat tegen me had gezegd elke dag een logje te plaatsen.
Gisteren gewoon geen tijd voor gehad.
Sorry zus.
Zo vind ik dat zus dus te weinig reacties plaatst bij me.

Gisteren hadden we een meeting van de scrapclub.
Ja, scrappies maak ik ook nog steeds.
Af en toe plaats ik hier wel wat.
Maar je kunt sommige scrappies ook hier vinden.

Goed, wat ik verder nog even aan mijn zus kwijt wil is...
Ik vind je een kanjer.
Ze heeft namelijk een best wel zware operatie aan haar been gehad.
Vorig jaar.
Stukje eraf, ja, echt eraf!!
Pennen en schroeven erin.
Maar het been is recht, voor het eerst in haar leven.

Het is dat ik weet dat ze op vakantie is en ze voorlopig hier even niet leest :)
Maar goed, die zus van mij is best een lieverd, echt.
Je leest wel eens andere dingen over zussen en zo, nou, over die van mij hoor je mij niet klagen.


Hierboven het been van zus dus.

Echt een bouwrek bouwwerk.

En zus heeft weer wat te lezen :)

6 opmerkingen:

  1. Zo is het, ben maar blij met die zus van jou.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat is niet niks ! Leuk is dat he, als je een kanjer van een zus hebt. Ik heb er zelfs twee ;-) Die ook nauwelijks reageren op mijn blog, maar wel altijd alles lezen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dacht dat jullie
    van die doe 't zelvers waren
    ( #keuken )
    maar je zus kan er ook wat van.
    nou ja,
    de dokter dan.
    bottendokter...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bofferd dat je zo'n goede relatie hebt met je zus !

    Geniet er maar van ..

    groetjes Elie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je zus heeft gewoon "geen poot om op te staan " lijkt me ,
    (althans voorlopig niet)niet letterlijk én niet figuurlijk .... want je laatste logje hiervoor is van de 19de

    BeantwoordenVerwijderen