maandag 10 januari 2011

Winterswijk

Afgelopen weekend zaten wij in Winterswijk.
Met Tanja en Hans.
Dus ons gezelschap bestond uit, Hans, Tanja en Hans en mijn persoontje.
Hotelletje via hotelkamerveiling weer en nog als kadootje voor Tanja en Hans voor hun nieuwe huis.

Was een leuk en gezellig weekend.
Leuk hotel, heerlijk gegeten en ja, de Sagensafari, die was leuk.

Hier kun je daar van alles over lezen

Voor mij was het erg moeilijk te volgen, zeg maar gerust, niet te volgen.
Want ja, nog steeds slechthorend.
Maar gelukkig had ik mijn eigen Sagensafariverteller naast me zitten.























Op weggetjes gereden geglibberd waar we anders nooit in zouden gaan.
Waar ik dus ook niet uit kon stappen om het op de foto te zetten.
Mooie route gereden.
Dat weer wel.
Dankzij Gery.
Die overigens haarscherp in de gaten hield of we niet te hard reden.
Of we wel uit stapten waar hij zei dat we dat moesten doen.

Maar, zo kom je nog eens ergens en zie je nog eens wat.

9 opmerkingen:

  1. Zo te zien hebben jullie een heel leuk weekend gehad. Leuke foto's ook, en je maakt me nieuwsgierig naar de sagensafari. Ik ga gelijk even lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb samen met vriendje de foto's gekeken, want hij komt daar vandaan, 20 jaar gewoond, maar hij herkende niets! hahaha

    fijn dat ullie zo'n leuk weekend hadden =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig was in de kerstvakantie ook in Winterswijk......

    Leuke foto's in ieder geval, wel lastig he, als je niet altijd alles goed meekrijgt. Heeft mijn moeder ook last van......

    En nog gefeliciteerd met je dochters verjaardag,

    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n weekendtripje...!!
    En als je er zin en plezier in hebt is het altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je was in de buurt, sommige foto's herken ik wel. Mooi is het hier hè? Zo te zien was het een gezellig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me een onwijs leuke "safari" in eigen land , wat grappig .
    Ik merk bij Henk ook dat hij als er een dialect gespoken wordt daar weinig tot niets van mee krijgt .Waarschijnlijk omdat zowel jij als hijvaak meer liplezen dan horen !Jammer is dat toch !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Inge, zeg maar tegen vriendje dat het een mooie omgeving was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Yvonne, woon jij daar zo in de buurt dan? De omgeving is geweldig, absoluut !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en Beukenhorst koffie gedronken natuurlijk ?

    #winterswijk

    BeantwoordenVerwijderen