dinsdag 14 december 2010

Met zijn allen...

hier klikken en meezingen :)

8 opmerkingen:

  1. HIEP, HIEP, HIEP....HOERA...!!!
    Maak er met zijn allen een gezellige dag van.
    Proficiat...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aukje, van harte gefeliciteerd!!!
    Nog vele vele gezonde jaren!!!

    Maak er een fijne dag van!!!

    Groetjes,

    Onno.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uit volle borst gezongen voor je ;-) Van harte gefeliciteerd, maak er een fijne dag van !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hieperdepiep zeg, geen idee dat je rond deze tijd jarig was, en dat terwijl ik je toch al meerdere jaren volg.. hm.. te drukke periode zeker, sla ik dat soort dingen niet meer op ; )
    maar meis, van heel erg harte en nog heel veel mooie jaren in goede gezondheid met hans en de kinders =)
    X X X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zing ...hoor je het !!!! Ik zing... HOERA HOERA.. GEFELICITEERD :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt toch wél gehoord dat ik uit volle borst heb zitten mee zingen hé !
    Van harte gefeliciteerd en...
    nog vele jaren in goede gezondheid (werd er dan vroeger altijd achteraan gezegd )
    Maak er een gezellige avond van !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. `heb ik hier de longen uit m'n lijf zitten zingen ..... stáát m'n reactie er niet !( zal wel iets fout gedaan hebben )
    Evengoed alsnog van harte gefelciteerd al is het nú drie dagen te laat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen