zondag 3 oktober 2010

Oude doos

Was weer in die oude doos aan het rommelen.


6 opmerkingen:

  1. oh.watlief =) de prikweg weg hahaha en gesmolten laarzen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend deze briefjes, bewaar ze maar goed in jouw kostbare doosje.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zuinig bewaren hoor die oude doos , wat schattig om dit soort briefjes nog te hebben !
    Ik moet ook nog wel ergens iets hebben van toen de kinderen klein waren !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat een mooie monumentjes van vroeger.......

    Ik heb op zolder ook 3 dozen vol: voor ieder kind een doos en mijn moeder heeft van mij ook allerlei teken en knutselwerk en lieve briefjes bewaard......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook nog allemaal dingen van vroeger, geweldig om dat terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Agossie, wat superschattig! :D Die zou ik voor altijd bewaren, als ik jou was. Veel liefs uit Milaan xMM

    P.S.
    Dank je voor je reactie op m'n blog, ik heb net weer een alinea toegevoegd... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen