zondag 24 oktober 2010

Herfst





















credits

9 opmerkingen:

  1. Ja mooi, alleen als het nat en koud is ben ik geen fan meer.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. =)
    lig al vanaf vrijdag op bed : S gelukkig had ik al veel boswandelingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! De kleuren in het bos zijn mooi voor fotografie, mits er een beetje zon door komt! Mooi gemaakt Aukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige scrap weer Aukje en je vraagt wat Etsy is . Daar kan iedereen zelfgemaakte spullen verkopen en ik verkoop daar collage vellen. Die gebruiken ze overal voor. ATC en hangertjes enz.
    Groetjes en xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja mooi is het nu overal hé ! Maar jij kan er dan óók nog eens een práchtige scrap van maken '
    Had je ook "boswandeling "bij je voor onderweg? Ik zet ik je nu voor een raadsel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeee eindelijk weer een scrappie, mooi is tie!!!!!

    xxxxxxxxx
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmm, heerlijk! Ik houd van boswandelingen. En jouw scrap heeft precies de goede sfeer... :-)

    BeantwoordenVerwijderen