dinsdag 7 september 2010

Vakantie voorbij

Na de overweldigende hoeveelheid reacties op het logje hiervoor, hier dan op jullie verzoek!!!!
Vakantie voorbij.
Part two.

Dat we het erg leuk hebben gehad was al duidelijk.
Was gewoon super.
Het weer was goed, maar de zee was zóóó koud!!

Hieronder zomaar wat bij elkaar gezocht.

In Bezier, het was snikheet die dag, een ontzettend gaaf restaurantje gevonden.
Le Patio.
Helemaal beschut, een binnentuin in een best grote en drukke stad.
Je waande je ver weg van alle drukte en geluid.




Daar heerlijk gegeten.
Vooraf meloen met Ardennerham.
Dat heb ik maar even op de foto gezet.



















Bijzonder.
Maar wel lekker.

Verder hebben we veel gezien en gedaan.
In Montpellier een dag doorgebracht.
Wat een prachtige stad is dat zeg.
Ja, we moesten daar zijn omdat we tussendoor nog even naar huis gevlogen zijn voor de trouwerij van vrienden van ons.
Maar ga er zeker nog eens naar terug.












Onze caravan hebben we overigens in een stalling in Frankrijk achter gelaten.
Stallen is daar zoveel goedkoper.
Plus het gemak wat je hebt op de terugreis.
Goedkoper, veel sneller.
Wij zijn geen mensen die met de Pasen, Hemelvaart en/of Pinksteren allerlei campings af gaan
Het is ook bijna altijd slecht weer.
Voortent krijg je nooit droog mee.
Dus redenen genoeg.

Terugweg gereden via Milau.
Prachtige route die je met de caravan niet wilt rijden.
Bij het uitzichtpunt, 'Viaduc Du Milau' ben ik nog even naar boven geklauterd.




Maar goed, we zijn dan wel thuis, maar ik zit nog met mijn hoofd in Zuid Frankrijk.

15 opmerkingen:

  1. Dat kan ik me voorstellen ;-) Ik bedoel, dat je met je hoofd nog in Frankrijk zit ! Volgens mij heb je weer een heerlijke vakantie gehad, geniet nog even lekker na :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die tweede foto ziet er nou niet direct uit als meloen met ardennerham ....

    xxx je dochtertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Kim: maar het was het wel, echt waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jááááren geleden...
    was ik bij Milau.
    Toen er nog geen viaduct was.
    dus.
    We stonden in Nant,
    bij een boer.
    Met allemaal 'hippie families'
    in katoenen tenten.
    Aan 'n snelstromende beek.
    Geiten sokken, wijn en stokbrood.
    De voorbank van de 2CV als kampeerbank.
    Wij kinderen in 'n oude schuur.
    Met gitaar en Beatles liedjes
    tussen het stro...

    #jeugdherinneringen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad! Leuke foto's overigens, ik wacht nog op die ene hele mooie voor de fotochallenge. Je hebt nog een week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker nagenieten meis, blijf nog maar even hangen daar ook al is het in gedachten.
    Hier is het toch alleen maar koud en nat.
    Mooie foto's ..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig zit je hoofd niet zó ver in Frankrijk dat je in het Frans schrijft !
    Slim om de caravan daar achter te laten , rijdt natuurlijk een stuk comfortabeler zonder sleurhut achter de auto , gezellig dat je weer terug bent !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hoofd nog in frankrijk, je caravan ook, gaat dat nog goedkomen? ; )
    leuke foto van jullie tweetjes =)
    en fijn dat het zo fijn was #ikwilookopvakantienununu!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. welcome back, als ik dit lees wil ik direct zelf weer weg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan me goed voorstellen dat je nog met je hoofd in frankrijk zit!
    Maarja op die mooie herrineringen kun je weer een tijdje verder!

    Leuke log!

    Groetjes Marije
    (http://pluiskuiken.web-log.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, die patio, die ziet er zalig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt als een heerlijke vakantie. En slim om de caravan achter te laten, deden wij vroeger ook in Spanje .. konden we lekker gewoon terugrijden naar huis en niet met zo'n slakkegangetje haha

    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker hoor, vakantie gevoel vasthouden. En met dit lekkere weer kan je nog lekker even nagenieten. En als je met je foto's bezig bent ook.

    Handig je caravan achterlaten in Frankrijk.

    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen