donderdag 23 september 2010

Uitslapen

'Ik heb de slaap uit'.
'Ik heb gewoon de slaap uit'.
En dat op mijn vrije dag om 06.30 uur!!
Net zoals je een boek uit hebt.

Dat werd bij ons vroeger thuis altijd gezegd.
De slaap uithebben.
Het is dus niet iets van mijzelf, maar van mijn ouders.
Maar goed.
Het levert een lange dag op, met hopelijk mooi weer en weinig rugpijn.
Sinds ik van vakantie terug ben heb ik daar echt erge nogal last van.
Waardoor ik niet veel kan doen,  niet echt ergens zin in heb, wat de dag nóg langer maakt, daardoor graag vroeg naar bed ga 's avonds met de bedoeling heerlijk lang te slapen.
Dan heb ik geen last namelijk.
Maar voorlopig ben ik wakker.

8 opmerkingen:

  1. te vroeg naar bed gegaan dus, ook niet handig : ( ik ga al veel te lang echt veel te laat, ook niet handig. heb de slaap niet uitgehad in maanden, wat zeg ik, jaren ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je nog wakker of verlang je al naar je mandje?
    Ik plaag maar het is nog niet eens het klokje rond, dus zo vroeg was het vanmorgen niet.
    Dat is toch heerlijk, licht zien worden en de vogels horen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zeg je dan als je een hele nacht niet slaapt? Daar heb ik wel eens last van :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vroeg wakker.. Dan heb je dus meer minuten in je dag. Dat is EXTRA genieten.. moet je weer geen last van rugklachten hebben!

    Hoe ging het? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend voor jou natuurlijk dat je niet meer kon slapen .Wel weer leuk dat je daardoor een logje ging maken maar ja , aan de pc zitten is vaak óók weer niet "je dát "voor een zere rug !

    Beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Aukie wat ben ik een tijd hier niet geweest . Heb met plezier je logjes gelezen en meid , het is de leeftijd hoor , dat vroeg de slaap uit hebben en zou het Fries zijn om de slaap uit te hebben? Wij zeggen het namelijk zo hier in Friesland : Ik haw de sliep ut :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ende ik niet deze uitdrukking. Wel een hele leuke :-) Als ik vroeg naar bed (lees 23.00 uur ofzo) ga lig ik altijd vanaf een uurtje of 5 wakker :-( Dus ga ik meestal maar later (lees half 1)omdat ik dan in ieder geval voor mijn gevoel nog een beetje op een normale tijd wakker ben. (lees half 7)Maar of ik mijn slaap uitheb? Geen idee, voel me soms best nog wel moe.....

    Wel vervelend dat je zo'n rugpijn hebt, verkeerde beweging gemaakt ofzo? Take care en sterkte!

    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, volgens mij ben je terug in slaap gevallen.
    Geniet er van meis.

    BeantwoordenVerwijderen