vrijdag 23 juli 2010

tussenbalans

Ik maakte vorig jaar de balans op.

Blogjes 2008: 164
Blogjes 2009 : slechts 65

Scrappies 2008: 71
Scrappies 2009: slechts 24

Foto's 2008: slechts 398
Foto's 2009: 1332

Twitterberichtjes 2009
800

Hier de tussenstand voor 2010

Blogjes: 29
Scrappies: 15
Foto's: 637
Twitterberichjes: 718,
vorig jaar waren het er 800 gerekend vanaf mei.

Kan alleen maar concluderen dat ik een vreselijk lui mens ben.
En dat dit nu niet echt een erg interessant logje is.

Zo realiseerde ik me van de week ook dat ik van mijn te werken jaren er pas twee derde op heb zitten.
En ik werk al 32 jaar!

Toe aan vakantie.
Over twee weken stop ik een maand met werken.

5 opmerkingen:

  1. Loggen vraagt bést veel tijd dus soms moet je keuzes maken ,geeft niks toch?
    Wat dat werken betreft ,ik heb makkelijk praten natuurlijk ( wij werken alleen nog vrijwillig)maar ik vind werken een stuk minder erg dan die huishoudelijk zooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed vooruitzicht.
    Begin maar vast met veel voorpret.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga lekker genieten van je vakantie! Tot over een paar weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 1 maand .. wat een heerlijk vooruitzicht ! Ik heb maar 3 weken .. zielig he. Ik werk ook al zolang en moet nog 20 jaar bah.
    ik moet iets uitvinden, of ene boek schrijven, iets dat geld opleverd zodat ik kan stoppen met werken....

    groetjes en fijne maandag, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook mijn bloggemiddelde is fors omlaag gegaan maar ik vind het nog wel veels te leuk om te stoppen.

    Lekker op mijn eigen tempo wat schrijven en dat doe jij dus ook. Niks mis mee. Twitteren doe ik niet. hyven wel.....

    Jij mag dus nog lekker op vakantie, wij hebben het er al weer opzitten. Ben zelfs al weer aan t werk maar gelukkig is het daar nog niet zo druk dus kan ik langzaam inkomen.

    Wens je een fijne vakantie toe.

    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen