zondag 23 mei 2010

Bloggen

Een blog beginnen is zo makkelijk.
Een blog bijhouden, het lijkt zo makkelijk.
Maar het komt er niet van.
Waar iedereen de tijd vandaan haalt is mij soms een raadsel.

Ik was veel buiten van de week.
Vier boeken uitgelezen, ben met de vijfde bezig.
Verder echt druk met van alles en nog wat.
Zijn druk bezig in ons huis.
We hebben een huurhuis, maar.....
ze gaan de woningen renoveren.
Wat nu de keuken is, die is klein, wordt de ruimte voor de wasmachine en de droger.
Die kunnen daar makkelijk staan met zijn tweetjes, houden we nog ruimte óver.
De nieuwe keuken komt in een véél grotere ruimte.
Daar komt een keuken in een hoekopstelling.
We krijgen ook een nieuw toilet, zo'n zwevende.
Laat wel eens wat fotootjes zien.

Maar wij moeten hier nu dus ruimte maken.
Gaat goed.
Want op aanraden van een aannemer heeft Hans boven bij de overloop een gaatje in het plafond geprikt.
Hebben nu een vliering, en daar kunnen we me toch een hoop troep spullen kwijt.
Ben er helemaal blij mee en kijk uit naar de rest van de verbouwing.
Niet naar de rotzooi die gemaakt wordt en het werk wat wij daarna zelf nog zullen moeten verzetten.

Wanneer we aan de beurt zijn weten we niet.
Wat we wel weten is dat ze voor het einde van het jaar klaar willen zijn.
Niet iedereen doet mee, we zijn tot niets verplicht.
Op een kleine huurverhoging na dan als je wel mee doet.
Wij willen het erg graag!!

Zei ik al dat ik veel buiten was?

9 opmerkingen:

  1. Veel buiten, boeken lezen, gelijk heb je ! Beter dan bloggen ;-) Fijn, jullie verbouwing. Je moet er even doorheen maar daarna zal het prachtig zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik, die elke dag blogt, vraag me altijd af hoe anderen er aan toe komen vier boeken per week te lezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zo'n renovatie is fijn, zeker als het meer woongenot oplevert.
    Je moet er even doorheen, maar dan krijg je ook wat.
    Lekker buiten zijn meis, het weer is er goed voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. buiten is goed. met een beetje mazzel ben je deze zomer nog aan de beurt, kun je ook lekker buiten zitten als het binnen een grote zooi is ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat voor boeken lees js Aukje.
    Ben benieuwd naar de foto van de verbouwing, kun je mooi scrappen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Loggen is keuze's maken , aan een boek lezen kom ik inderdaad niet meer toe ;-) dat mis ik meestal niet omdat ik óók graag schrijf .
    Meestal staat mijn lappie op schoot in de avonduurtjes als Henk TV kijkt waar toch weinig boeiends te beleven valt ,maar ik ben "aanwezig " en kijk met een half oog mee terwijl ik log ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zei je, ja.... veel buiten! Ik heb het zelf gelezen!! Hahahaha.... Lang leve de verbouwingen! (Not!)
    Dan maar liever lezen of... blogjes schrijven! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms heb ik er tijd voor en soms niet het is geen must meer maar een paar jaar geleden was ik wel veel actiever.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook niet veel tijd om te bloggen. Studie, kind, werk, sport etc.

    Leuk, renovatie! Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen