maandag 12 april 2010

Blocks

8 opmerkingen:

  1. hahha, ja das wel waar. je vergeet een Twitterblock nog

    Ik hoop dat je snel genezen bent ..

    groetjes ELise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. onlineblock dus zo'n beetje ; ) heb ik ook wel 's. maar ik heb er dan geen lást van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOL gelukkig heb je je reageren op blogjes-block (tijdelijk??) kunnen opheffen ! Bedankt voor je lieve reactie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je een kladbloch? blok? Dat scheelt dan weer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kunt maar "voor het blog"gezet worden ...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geeft niks, gaat vanzelf weer eens over.
    Fijne dag meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey vrouwtje!
    Thanks voor je complimenten!!! Ik vind het zo lief van je, dat je nog altijd berichtjes op mijn blog achter laat :-)

    Ik kan helaas helemaal iet meer scrappen. Heb sinds 2 maanden een nieuwe computer en kan mijn photoshop en paint shop niet meer gebruiken. De proggies draaien namelijk niet op windows 7. Niet dat ik tijd had om te scrappen hoor, maar nu ik het niet meer kan begint het soms wel eens te kriebelen.....

    Bestaat digitaal scrappen niet meer? Ik zie nergens meer een link om op de site te kijken.

    Wil je echt zo een taart voor Hans? Wil je hem dan door je zus mee laten nemen? Den Haag ligt een beetje uit de route voor een taart.

    XXX Liefs van San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoort er allemaal bij anders is het ook maar saai.

    BeantwoordenVerwijderen