zondag 7 maart 2010

Verjaardag Paultjuh :)

Even aandacht aan Paul besteden.
Die wordt morgen, 8 maart 24.
Dan is die net zo oud als mijn dochter Kim.
Hij vindt dat die hier een beetje te weinig wordt vermeld.
Dus bij deze Paul, speciaal voor jou...ツ
Volgende keer met foto?

Voordat jullie reacties gaan geven, lees even het stukje hiernaast.
Daar staat duidelijk hoe ons gezin in elkaar steekt!
Ik ga er altijd maar vanuit dat iedereen weet wie, in dit geval, Paul is.
Maar aan de reacties te zien was het niet helemaal duidelijk, sorry!


















Credits: Storeide

35 opmerkingen:

  1. Volgende keer met foto, bedankt he auk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Paul hier gaat tie dan....
    wel gefeliciteerd, wel gefeliciteerd, happy birthday en feliz cumpleanos....oftewel een geweldige verjaardag...
    groetjes margreet en gerard (vanuit spanje)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep Hiep HOERA!!!!!!

    Fijne dag en nog vele leuke jaren!!

    xxxxx
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Paul,

    geen idee wie je bent maar van harte gefelicitaart met je 24e verjaardag. We heffen morgen het glas op jou én Kim. Proost :-) En nog vele jaren.

    Groetjes Carla (collega van Aukje)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Carla: Je kunt het ook lezen alsof Kim en Paul allebei morgen jarig zijn, maar dat is niet het geval.
    Kim is mijn dochter, die is al 24 en Paul is Hans zijn zoon!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte Paul!
    Ik ken je niet, maar maak er een leuke dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ,ook gefeliciteerd van mij........

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HEEEEEJ!

    EVEN oud als mijn dochter???
    Ik snap niet hoe jullie daarbij komen.

    Ik ben STUKKEN ouder!!

    Maar toch: van harte hoor paul! ;)
    uitgebreidere felicitaties volgen op de dag zelf :)

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Paul, ik kom je even feliciteren hoor. Ik wens je een hele gezellige dag .. het begint wel goed zo met al onze felicitaties, toch ?

    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kom ik je ook maar even feliciteren,Paul. Een heeeeeeeeele fijne dag gewenst. Volgende keer wel een foto hoor. Beetje vreemd wel om iemand te feliciteren waar je geen "beeld" bij hebt.

    Oh....en Kim natuurlijk ook van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Paul,

    Van harte jongen.
    Fijne dag en we zien elkaar.

    Liefs Carla en Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte proficiat..!!
    Maak er een mooie dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Paul, van harte gefeliciteerd !!! Dat je vandaag maar alle aandacht mag krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou Paul, dan word je vandaag eens mooi in het zonnetje gezet.

    Gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 24 jaar! Hartelijk Gefeliciteerd! Maak er een gezellige dag van met iedereen die je lief is .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. paul van harte met je 24ste verjaardag en nog een mooie dag toegewenst

    groetjes marrian en henk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou Paul, van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een hele fijne dag hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd!!!Maak er wat moois van vandaag, doe ik met je mee.
    Want ook ik ben vandaag jarig, wel wat ouder hoor, 60!
    fijne dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hee Paul, gefeliciteerd hoor!!!!

    Groeten Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Paul,

    Van harte gefeliciteerd met je 24e verjaardag, ik hoop dat je een geweldige dag zult hebben, geniet er van!!!!!!!!!!

    Nu moet Auk ook nog even een foto van jou en je zus plaatsen, dat zou ik ontzettend leuk vinden. De hele familie mag natuurlijk ook! Tja, nu zet ik je zomaar aan het werk Auk, niet boos worden hoor ;)

    Liefs,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou Paul heeft niéts te klagen lijkt me ,het loopt hier stórm met felicitaties ;-)
    Ook van mij dus de hartelijk gelicitaties voor weer een jaartje erbij ...en eh..... altijd fijn als de kids niet te verlegen zijn en er dus prijs op stellen even in een logje te verschijnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. @Marleen: Paul en Kim zijn geen broer en zus hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou Paul, je hebt al heel wat felicitaties gehad, dus kan die van mij er ook nog wel bij. Volgende keer wel met foto hoor, ik wil toch wel graag zien wie ik feliciteer! In ieder geval Van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey paul,

    Ook vanuit Alkmaar van harte gefeliciteerd.

    X Debbie, Frits, Liza en Jesse

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Paul. (nogmaals) gefeliciteerd!
    Nog heeeeeel veeeeeeeel jaren erbij!!
    Your Mam xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat en figuur ben je tog ook mam!!!

    paul van harte, ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Paul, zoon,
    Nogmaals vanharte!
    Je bent goed bezig,
    ik ben trots op je :-)
    Geniet van vandaag,
    en morgen, en de rest ook maar.

    Pap

    BeantwoordenVerwijderen
  28. VAn Harte gefelicteerd Paul. Aan aandacht geen gebrek zie ik.. Fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. VAn harte gefeliciteerden maak er een goed jaar van gozer! Jeanne uit Rijswijk

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog van harte gefeliciteerd met je stiefzoon. Of hoe noem je dat eigenlijk, nou ja met Paul dus....

    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Paul,

    Van harte!! Is een beetje laat, maar .. er is een spreekwoord voor.

    BM

    BeantwoordenVerwijderen