zondag 21 maart 2010

Jeroen komt 'thuis'.

Geen kwaliteitsfilmpje, maar ben allang blij dat het er opstaat en hij weer thuiskomt.
Jeroen dus.
Waarschijnlijk komt die morgen lekker bij ons eten als die uitgeslapen is.
In tegenstelling tot wat iedereen denkt.....
ik hoef Jeroen niet meer los te laten.
Maar moet ophouden mij zorgen te maken.
Hoewel... :)



Voor de mensen die het niet kunnen lezen:

Zit in een bar op het vliegveld hoor lieve mama,
helaas nog 5 uur wachten,
ben kapot, nature one is er nix bij,
xxxxx

7 opmerkingen:

  1. Dat zorgen maken gaat volgens mij nooit over .... En dat geeft toch niet, dat hoort er gewoon bij ;-)Hoop dat hij het leuk gehad heeft ! Enne, dank voor je berichtje over mijn Moleskine, http://www.moleskine.nl/ , gewoon een merk dus ;-) En digiscrappen, dat blijf ik doen hoor ! Maar de Art Journal Caravan gaat stranden denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu kan ik 't wel lezen ; ) hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief !

    Nou id, stop met zorgen maken en geniet van deze zoon. Ik ben nog lang neit zover haha

    gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal fijn dus...!!
    Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat fijn dat hij vandaag weer thuskomt. Ga je hem ophalen vanaf het vliegveld?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pppfff..... er zal een pak van je hart vallen als hij op Schiphol staat .
    Het gaat vast wennen hoor nu er een goed begin gemaakt is !
    Ik kán me vergissen hoor maar eh..... volgens mij ben jij héél blij ;-)
    ( en dat snap ik hoor met een kind in Amerika)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Inge: nee ga hem niet halen, mij te laat!!

    BeantwoordenVerwijderen