dinsdag 16 maart 2010

De tijd

Gisteren las ik hier een mooi stukje over de tijd.
Dat 'tijd' zo snel gaat.
Tijd vliegt.
Mijn kind vloog gisteren, maandag ook.
Naar Valencia waar ik hier al eerder over schreef.
Heeft pas al twee keer gebeld gisteren.
Mag van mij niet teveel bellen, belminuten op en duur!
Is goed aangekomen.
Zit met 6 gasten uit San Fransisco, naar het gelijknamige liedje, op een zaaltje, in een hostel.
Wat heeft die het naar zijn zin.
Maar van mij, van mij mag het snel wéér maandag worden,
en bellen mag ook, liefst elke dag ツ

8 opmerkingen:

  1. ik snap!!! maar tijd vliegt echt. dus nog even en dan vliegt 'ie naar je terug =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is ze goed aangekomen. En maandag? Pfff... dat zal voor jou ongetwijfeld eindeloos lang duren. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja meid .... loslaten noemen ze dat geloof ik .... Ze zeggen er nooit bij hoe moeilijk dat is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja meis, tijd vliegt, en maandag is het ook weer zo..!
    Snap je wel hoor, moeders is altijd blij als haar kinderen weer gezond en wel op honk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat is echt loslaten he, als ze zo ver weg gaan. Leuk, maar ook moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja loslaten he..... het blijft moeilijk. Je gunt ze van alles maar het liefst zou je als een klein vliegje zo nu en dan even om een hoeke willen kijken om te zien of alles goed gaat......

    Geen bericht is goed bericht dan maar? Of ff via msn chatten ofzo? Optie?

    voor je het weet is het weer maandag.....
    nog ff volhouden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, herkenbaar!! En ze worden ook zo snel groot.... Hij zal het vast naar z'n zin hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In dit geval voor jou natuurlijk een vette plus dat de tijd zo snel gaat ;-)
    Maak je ook niet direct zorgen als hij minder gaat bellen , soms hebben vakantiegangers het daar gewoon te druk en te leuk voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen