zaterdag 20 februari 2010

Fallas

Ik heb een kind, ik heb er meer, maar ik heb er ééntje waar ik me nog wel eens een beetje druk om maak.
Dat is Jeroen.
Volgens Jeroen zelf komt het allemaal vanzelf wel goed.
Maar...
Hij gaat sinds járen weer eens op vakantie.
Een weekje naar Valencia, naar de Fallas.
Ik wist óók niet wat het was, maar het is een jaarlijks terugkerend feest in Valencia.
Net als Oud en Nieuw bij ons, maar dan anders.
Héél anders.
Voor info klik hier
Heb tickets en een hostel geboekt voor hem en 15 maart gaat die weg.
Ik gun het hem zo, maar wat zal ik blij zijn als die weer thuis is!!

9 opmerkingen:

  1. Zo'n feest moet je toch minstens een maal in je leven meegemaakt hebben..
    veel plezier voor Jeroen en natuurlijk komt hij gezond en wel weer terug.
    Kleine kinderen worden groot, meis.Jij overleefd het wel...!!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef! Dat herken ik! Onze oudste is bijna 21, maar ook een 'kind' met een bijzondere gebruiksaanwijzing (die we gelukkig gevonden hebben, al was het bijna mis gegaan...). En ook bij hem heb ik altijd zoiets van: "als hij nu maar weer thuis is... is alles goed..."
    Stom hè?
    Sterkte straks, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had er nog nooit van gehoord. Wat een feest zeg. Hij zal er ongetwijfeld enorm van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moeilijk he dat loslaten... hoe groot ze inmiddels ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. feest! maar snap je zorgen.
    #komtgoed

    (al moet ik er nog niet aan denken zeg!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn ouders maakte zich ook altijd druk nu ben ik bijna 38 en doen ze het nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb even snel door de info over het feest gescrold en een hoogtepunt van het feest is de heilige maagd bloemen aan bieden !
    Misschien moet je je óók zorgen maken over die heilige maagd als er zoveel jonge mannen op bezoek komen ;-) maar zonder dollen , iédere moeder zal je begrijpen dat het loslaten van een "soort" zorgenkind nog een factor 6 moeilijker is dat "gewoon "een kind loslaten !
    (Misschien kan die maagd nog iets voor je regelen bij haar baas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoop dat ie veel plezier en kinderen heb je niet heel even, maar die heb je voor het leven. je blijft je toch altijd zorgen maken. dat is moeders eigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Loslaten he.... moeilijk! Ik had nog nooit van het feest gehoord maar het lijkt me wel een hele belevenis. Leuke foto van hem!

    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen