zaterdag 23 januari 2010

Yeah...

Eerste scrappie van 2010 ツ


















Credits

11 opmerkingen:

  1. prachtige layout Aukje. jammer dat we zo weinig van je zien. fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi....op naar de volgende.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel eenvoud maar eenvoud die zo mooi is dat je er stil van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En het is , als gewoonlijk zou ik zeggen , weer een juweeltje .
    is het een jeugdfoto van jezelf of van je dochter ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat eerste scrappie van 2010 ziet er prachtig uit Auk en wat een lieve foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dat is dan meteen ook een heel mooi scrappie geworden :-)

    groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Aukje, ik vind hem mooi !

    Scrap je zo weinig nog of ben je gewoon druk met andere dingen ?

    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Riet: het is een foto van mijn dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat mooi.

    (ik weet niet wat scrappie is *bloos*)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Yvonne, een scrappie, scrap, scrapje, hoe je het ook noemen wilt is dat wat je ziet!!
    wat ik geplaatst heb.
    Een foto digitaal bewerkt en opgeleukt met allerlei dingetjes.
    Net als met gewoon scrappen. google maar eens op scrappen of op digiscrappen!

    BeantwoordenVerwijderen