zaterdag 9 januari 2010

Winter...


















Zo dus :)

9 opmerkingen:

  1. Hhaha, lekker een onzin blogje, moet kunnen toch. Hier in 036 was het vanmorgen een klein beetje aan het sneeuwen maar das allemaal al weer weggewaaid.

    Fijn weekend, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kan nog komen. Wij konden vanochtend ook nog de stad in, maar inmiddels wagen we ons er niet meer aan omdat de wind toeneemt en de sneeuw eveneens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whahaha , dat je daar nog in trapt ... als ze waarschuwen voor héél slecht weer betekend dat altijd dat het zo'n vaart niet loopt .Nee ,je moet pas oppassen als er géén waarschuwing komt want dán zijn de rapen gaar zoals woensdag rondom Amsterdam .
    Nou ja er kwám wel een waarschuwing maar toen was de sneeuwstorm al volop bezig en de chaos in no-time compleet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahahaha !

    Vind ik ook hoor .... als ze noodweer beloven, dan moeten ze dat ook waarmaken ! Ik zit ook nog steeds met smart te wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha nou idd, een logwaarschuwing was wel op z'n plek geweest. helemaal toen ik probeerde te klikken op die twitpic-link ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig dan maar dat het mee viel.
    Hier was het bar koud en toch nog veel sneeuw gevallen.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die waarschuwing kwam wat te laat LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is lang geleden, dat ik hier geweest ben!
    Dat was in de tijd van de Ultieme Mama Blogs,
    ik kom nou eigenlijk heel toevallig via een andere blog hier terecht en ik herkende het meteen, al is de layout wel veranderd sindsdien.

    Hoe is het?

    assyma,

    BeantwoordenVerwijderen