dinsdag 12 januari 2010

Balansen

Heb de balans opgemaakt vandaag.

Blogjes 2008: 164
Blogjes 2009 : slechts 65

Scrappies 2008: 71
Scrappies 2009: slechts 24

Foto's 2008: slechts 398
Foto's 2009: 1332

Hartjes voor Hart op straat en overal : 12 gespot in 2009

In mei 2008 ben ik begonnen met twitteren.
Resultaat t/m 31-12-2009: 800 tweets.

Sneeuwpoppies: Mijn verzameling bestaat inmiddels uit 38 sneeuwmannenpoppies.
Doe ik bij deze gelijk een oproepje aan iedereen die mij dit jaar een kerstkaart wil sturen...graag een kaart met een sneeuwpop eropツ
Help ik jullie nog herinneren.




Stokje?

8 opmerkingen:

  1. Stuur tegen Kerst even je adres, krijg je een sneeuwpopje, wel nog effe zeggen hoor

    groetjes en fijne avond, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. had ik geen sneeuwpop gestuurd? kerstman dan? #dement ; )

    en geen stokje hoor, hou dat niet allemaal bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooie balans, van het ene wat meer, van het andere wat minder.
    Dat is nog een hele tijd, kerstkaarten, moet je echt nog zolang wachten...??
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En? Dit jaar het record aantal logjes verbeteren?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't Is duidelijk
    dat je meer bent fotograferen
    in 2009.
    Lijkt me geen slechte conclusie...
    toch ?

    #balansen

    en waarom is dat eigenlijk niet met een z(et)
    dat balansen ?
    klinkt wel
    maar staat
    voor geen meter...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt dus duidelijk "een verhouding" met je camera ;-)
    Mag best hoor en doe vooral waar je zélf het meeste plezier aan beleeft .
    Leuk zo'n sneeuwmannentik , als je over 11 maanden even een seintje geeft én een adres ga ik je natuurlijk een kaart sturen .
    Gelukkig heb ik tegenwoordig ,zelfs áls we werken , niets met de de balans toestanden te maken ......en dat ga ik dus lekker zo laten !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het bloggen is bij de meeste minder een nieuwe trend

    BeantwoordenVerwijderen