dinsdag 1 december 2009

Mexicaans Computervirus

Wij zijn thuis getroffen door een ons onbekend virus.
Op twee computers.
Morgen gaan we ze wegbrengen in de hoop dat ze gemaakt kunnen worden met behoud van alle bestanden..
En dat zijn er nogal wat.
Onze laatste backup is van juni 2009.
En daarna is er nogal wat veranderd.
Schrikbarend trouwens om te zien wat zo'n virus aanricht in heel korte tijd!!!
Maar, ik maak me er totaal niet druk om.
Grrrrrrrrrrrrrr.
Lieve mensjes, wat baal ik hiervan.
Mijn outlookadressen, favorieten, programma's, niets werkt!!!
Duimen jullie met me mee??

14 opmerkingen:

  1. Zeker zal ik duimen! Joh dat is echt niet leuk en ik hoop dat het goed afloopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is zeker bah.

    ik ga voor je duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PPffff....ja dat is niet leuk.
    Hoop dat alles weer goed komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je pc snel weer gemaakt is en dat alles dan weer naar behoren zal werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wát afschuwelijk ! Natuurlijk ga ik voor je duimen maar of dat wat helpt?????
    Dit soort dingen is de reden dat ik géén zaken via de pc wil regelen . Loggen , spelletjes , tekstverwerken ( en een brief uitprinten om te bewaren ) is oke , verder niets want daarvoor weet ik véél te weinig over beveiligen . Ik hoop dat de schade meevalt .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Breng je ze weg ? Jeetje ... gelukkig heb ik een handy man in huis die altijd de harde schijf nog wel kan leeg halen...

    Succes joh

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik duim nog steeds! Weet je inmiddels al meer? Mijn lieve kleine Acertje is ook al stukgegaan, snik snik. De chips onder het toetsenbord doen het niet meer... :-( gelukkig had ik wel een backup van de avond ervoor.

    Veel suc6 en sterkte! xMM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes ermee.
    Computers die het niet doen: je wordt er zenuwachtig van he.
    Het is gewoonweg stresserend.
    Ik vind het een knappe titel die je koos en heel origineel bovendien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O jee, dat is niet leuk, en dan op allebeide computers.... getsiederrie ik zou er chaggerijnig van worden. Zijn ze alweer gemaakt ondertussen????

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We zijn weer online!!!
    Schade is beperkt gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En je bent er weer ? Fijn !


    Fijne avond, Elise

    BeantwoordenVerwijderen