dinsdag 27 oktober 2009

Scrappen





Ik scrap nog wel hoor.
Soms.


Credits

10 opmerkingen:

  1. Geluukig maar, het zijn weer mooie...!!!
    Je kunt ook maar één ding goed doen hé
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LEuk, en dat moet je ook blijven doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, oh gelukkig .. ik heb morgen weer een workshop volgen. Digitaal doe ik niet vele maar jouw linkjes hebben mij goed geholpen hoor, heel fijn !

    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw... je zou het zéker vaker moeten doen , wat een juweeltjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En mooi ook nog ;-) Weer even heerlijk bijgelezen ... Je nieuwe woonkamer klinkt gezellig ;-) Enne .... Lightroom loopt niet weg hoor, komt vast wel een keer !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dat scrappen moet je ook lekker blijven doen! Ze zijn mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vroeg me al bijna af of je gestopt was..;-) Mooie layouts!

    BeantwoordenVerwijderen