maandag 12 oktober 2009

Geheugensteuntje

12 opmerkingen:

  1. hahah, die is wel leuk ja.

    Ik vind het nog steeds heerlijk om te bloggen .. als ik op de laptop kan.
    Hij doet het gelukkig weer, lalala


    Fijne dinsdag en heel heel hartelijk bednakt voor je hulp.

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat zou je zomaar kunnen vergeten....maar niet dus.
    Goed onthouden..!!
    Tot een volgende keer meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gniffeldegniffel , ben ik nét een dagje te vroeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @all: dit kan lang blijven staan natuurlijk :)
    Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt nog 2 1/2 uur Auk haha ;)

    Het is trouwens niet mijn bedoeling dingen na te maken van Julia, wel is ze mijn grote inspiratiebron! Wat maakt ze schitterende dingen he, daar kan ik niet aan tippen hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja... kwam ik langs vond ik geen nieuw blogje helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Mijn handschrift :-)
    En vandaag is het de morgen van gisteren....

    BeantwoordenVerwijderen