woensdag 8 juli 2009

Eindelijk!!

Is de Oilily koekjespot op voorraad.
Ik vind hem zó mooi leuk.
Mijn servies begint dan ook aardig compleet te raken ツ
Met een dag of vijf zal die bezorgd worden.
Helemaal blij.



En met mij, het gaat weer goed, gelukkig.
Niet teveel achter de peecee.
Nu was dat vorige week niet zo moeilijk, het weer was te mooi.
Maar nu......
niet fijn.

De fotocursus was erg leuk en leerzaam.
Maar op de automatische stand fotograferen is wel zo makkelijk.
Toch maar afleren.

12 opmerkingen:

  1. 'k las net over je nekhernia..bah lijkt me niet lekker. Fijn dat het alweer wat beter gaat.
    Zo'n fotocursus lijkt me ook wel wat trouwens, maar volgens mij is de beste cursus..heeeeeel veel foto's nemen en uitproberen;-)

    O...en je servies...prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een "snoepie" die pot !
    Gelukkig dat het wat beter gaat met je nek maar inderdaad ,veel aan de PC is natuurlijk onnodige belasting .Gelukkig is het nu relatief rustig in logland ,dat helpt een beetje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke koekjestrommel. Alleen al een klein feestje om naar te kijken. Was hier enige tijd niet geweest, zie dat je last hebt gehad van een nekhernia, maar dat het nu weer (wat) beter gaat. Hopelijk blijft het de goede kant op gaan.
    Oh, ik wil ook op fotocursus. Ooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is ie ook ontzettend gaaf zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het weer beter gaat, en dat jij heel blij bent met jouw nieuwe koekjespot, hij is ook wel heel leuk!!
    Doe maar lekker kalm aan meis, en geniet van de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las net dat je nekhernia hebt, pijnlijk hoor. Gelukkig gaat het weer beter met je. En wat een schattige koekjespot heb je gekocht, schattig :D

    Een fijne donderdag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt wel een paddestoel :-)

    Daar zullen de koekjes vast lekker in blijven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veder doen , steeds verder en het lukt je wel.
    Daar ben ik zeker van.
    Bijna met alles is het zo oefenen en oefenen en op de duur gaat het vanzelf.
    Ik ben "weg" van die pot die hier staat.(sorry voor mijn Vlaamse uitdrukking.Maar die pot is
    prachitg gewoonweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een aparte koekjespot! Daar blijf je vast uit snoepen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat akelig, je hernia :( veel beterschap ermee! En die koekjestrommel is schattig! Weet je dat ik ooit een pianotrio schreef dat The Cookie Jar heette? Leek een beetje op deze pot, vind ik ;) Liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen