woensdag 29 juli 2009

Aukje zwaait

En zegt.........
" tot eind augustus "

13 opmerkingen:

  1. Zo lang .. blijf je een maadn weg ? Daarna ben ik 3 weken weg dus tot eind september ..

    Fijne vakantie, geniet ervan

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zwaai terug en zeg : Een hele fijne vakantie en lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zwaai heel enthousiast terug , tot eind augustus dan maar , heb het goed en maak er een fijne vakantie van .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry Auk ik ben te laat, maar ik hoop dat je een fantastische vakantie zult hebben en heerlijk uitgerust zult terug komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eind augustus? en de maand moet nog beginnen!!!
    *zwaait terug*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wens je een hele fijne vakantie, geniet ervan, maak mooie foto's :-) en tot eind augustus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk! Geniet ervan! :) Als je weer terugbent maak ik heeeeeel graag nog een keertje gebruik van je tips & tricks ;-) maar eerst ga je lekker uitrusten! x x x x Martine

    P.S.
    Dit wilde ik je al langer zeggen, maar vergeet ik steeds... rechtsboven staat "just asked me" (mij net gevraagd). Je bedoelt denk ik "just ask me" (vraag me gerust). Toch? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het einde van de vakantie is weer in zicht zo te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van je vakantie, hopelijk lezen we je snel weer!

    BeantwoordenVerwijderen