woensdag 3 juni 2009

Voorbij

Het is voorbij.
Gisteren de crematie, blij dat het achter de rug is.
Alles is goed gegaan en precies zoals wij het wilden met zijn allen.
Het is goed zo.
Het is voorbij.

Wat ook voorbij lijkt te zijn is het mooie weer van de afgelopen dagen.
Juist nu wij een paar dagen gaan kamperen.
Vanmiddag gaan we onze caravan halen.
Soppen en inrichten.
En dan morgen..........
proefkamperen.
Kijken of we een voortent op kunnen zetten :)
Schiet wel wat plaatjes.

We hebben er zin in.
Stapel boeken mee, spelletjes.
Wijntjes en biertjes.
Lekker eten.
Twee vouwfietsen.
I-pod met docking station.
Duizenden muzieknummers.
Als het koud is zetten we de kachel aan.
We hebben er zin in.

Ze hebben mijn stukje van Ik herinner mij trouwens hier (klik)
geplaatst :)
Ietsje naar beneden scrollen op die site!!

16 opmerkingen:

  1. Blij voor jullie dat het zo gegaan is zoals jullie wilden.
    Ik wens je natuurlijk - ondanks de iets mindere weersvoorspellingen - een paar hele mooie en lekkere dagen toe.
    Mooi stukje trouwens "Ik herinner mij".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij voor jullie dat alles gegaan is zoals jullie wilden.
    En ondanks de iets mindere weersvoorspellingen, wens ik je uiteraard een paar hele mooie dagen toe; geniet ervan!

    PS: mooi stukje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte!
    Hopelijk kunnen herinneringen de leegte vullen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Auk!

    Toch ga je weer een nieuwe fase in na zo´n afscheid...
    Hoop dat jullie fijne dagen hebben en van harte met je publicatie.
    Ik vond (en vind het nog steeds) een mooi stukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wel lekker er even tussenuit, na zulke heftige dagen. en ja, het weer is ff minder, maar ik hoop toch dat jullie het heel fijn hebben =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het afscheid, gegaan is zoals jullie graag wilden.
    Nu ff afstand nemen en lekker een paar dagen er op uit.
    Gelukkig hebben jullie ook een kachel, zal best nodig zijn af en toe.
    Veel plezier meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is lekker om even weg te gaan na zulke heftige dagen. En het is jammer dathetmooie weer voorbij lijkt te zijn maar zolang het droog blijft!

    Fijn dat je alle op een mooie manier hebt kunnen afsluiten.

    Fijne vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Idd, er zijn al meer die het zeggen. Fijn dat het afscheid zo is gegaan als jullie wilden ..
    En je gaat een weekendje proef camperen .. en dat wil je allemaal meenemen en doen ..ga je ook nog slapen :0 ahha

    Veel plezier en geniet ervan

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rustig aan, probeer te genieten van jullie vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blij dat het mooi was. :) En lekker dat jullie gaan kamperen, even helemaal weg, dat heb je wel verdiend! Nu ga ik even je "Herinner mij" lezen, ben zelf ook gevraagd, maar worstel er nog een beetje mee - zoals altijd, haha. ;) Veel liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Auk, alsnog mijn welgemeende medeleven. Afscheid nemen doet altijd pijn, dat is niet leeftijd gebonden. Ik hoop dat jullie nu weer een beetje tot rust komen, even een paar dagen weg doet goed.

    Liefs,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik hoop dat het troost zal geven dat je terug kunt kijken op een sfeervol afscheid maar natuurlijk komt het echte gemis nu pas aan de beurt .
    Fijn dat je er even uit kunt gaan al werkt het weer niet erg goed mee . gelukkig is het toch wel overwegend droog gebleven en dat het koud is komt met een stevige wandeling wel weer goed .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi dat jullie goed en liefdevol afscheid hebben nemen. Sterkte met het verwerken van het verlies.
    Enne, wat ik stiekem ook wil weten: hoe is het kamperen bevallen?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wel fijn dat het afscheid mooi was en gegaan is zoals jullie het wilden. En goed dat jullie er ook eventjes heerlijk tussenuit gaan, want voor jullie gaat het leven door.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja Auk , dat is mooi dat alles is gegaan zoals jullie wilden !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Even bijkomen van alle emoties, en de dingen verwerken .....
    Je bent misschien al terug, maar ik weet zeker dat de kachel jullie warm heeft gehouden (oooo dat is toch zo lekker in een caravan ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen